تاریخ انتشار: 1398/09/15 19:14
کد خبر: 78986

مس رفسنجان ۳-۱ نود ارومیه؛ربیعی پیروز دیدار مدعیان/جنجال و حاشیه نتیجه نداد

تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ از سد نود ارومیه بگذرد.
مس رفسنجان ۳-۱ نود ارومیه؛ربیعی پیروز دیدار مدعیان/جنجال و حاشیه نتیجه نداد

مهم ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور بین تیم فوتبال مس رفسنجان ونود ارومیه برگزاز گردید که در نهایت شاگردان مس رفسنجان توانستند با نتیجه ۳ بر ۱ از سد نحریف صدرنشین خود عبور نمایند.

این بازی حساس در حالی برگزار گردید که تا قبل از آن نود ارومیه توانسته بود بهترین خط دفاعی لیگ را با چهار گل خورده و هم چنین با کسب 29 امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد و همین امر نشان میداد شاگردان محمد ربیعی در این بازی کار آسانی در پیش رو ندارند و برای بیرون آمدن با نتیجه پیروزی در این مسابقه نیاز به یک برنامه حساب شده داشته و برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشته باشند.

مس رفسنجان در حالی در این بازی سه گل وارد دروازه شاگردان بیاتلو نمود که آنها از 14 بازی گذشته همان طور که گفته شد، تنها 4 گل دریافت کرده بودند و خوردن 3 گل در یک بازی نشانگر قدرت خط تهاجمی شاگردان ربیعی بوده که تا اینجای کار بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند.
 مس بعد از این پیروزی به امتیاز 27 رسید و توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد و خود را هم چنان به عنوان یک مدعی جدی در این فصل نشان دهد.
 آما در آن سوی میدان بیاتلو و شاگردانش علی رغم شکستی که خوردند، از شایستگی آنها تحت هیچ شرایطی کم نشده است و آنها هنوز با یک بازی کم تر و کسب 29 امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده اند و اگر بتوانند در بازی عقب افتاده پیروز میدان باشند، باز هم در صدر جدول خواهند ایستاد و این می تواند مهم ترین موضوع این تیم باشد که با شکست سنگینی که متحمل شدند ولی هنوز بهترین هستند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6dpr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی- بیاتلو؛ مچ اندازی مربیان جوان برای رستگاری در ایستگاه شانزدهم
مس رفسنجان - نود ارومیه ؛