تاریخ انتشار: 1396/07/26 13:50
کد خبر: 177638

بگذارید شفر درمورد مجتبی جباری تصمیم بگیرد

ظاهرا کینه افتخاری از مجتبی جباری بیشتر از آن است که تصور می‌شد. افتخاری از حرف‌ها و انتقادات جباری رنجیده و به همین دلیل تمایلی ندارد دیگر این بازیکن در استقلال حضور داشته باشد.
بگذارید شفر درمورد مجتبی جباری تصمیم بگیرد

در این میان افتخاری چندان علاقه‌ای به شفاف‌سازی در مورد آنچه بین او و جباری گذشته ندارد، اما در آن برنامه نود جنجالی، یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال فاش کرد که جباری در رختکن جمله ای با این مضمون که «من فقط آمده‌ام پولم را بگیرم» بر زبان آورده است. اینکه در صورت صحت این ادعا، این حرف در چه شرایطی و با چه لحنی از دهان جباری خارج شده مشخص نیست. شاید منظور او این بوده که من می‌توانم پولم را بگیرم و انتقادی هم نکنم اما دلم می‌سوزد! شاید منظور جباری این بوده است.

به هر ترتیب چه بهتر که افتخاری همانطور که به رحمتی اجازه حضور مجدد به تمرینات را داد، جباری را هم به شفر و تصمیم او بسپارد. شفر در همان یک باری که روی نیمکت استقلال نشست نشان داده که بیشتر به بازیکنان جوان علاقمند است تا بازیکنان باتجربه و برای همین رحمتی و جباروف را نیمکت‌نشین کرد. چنانچه افتخاری رضا دهد و جباری که بازیکن کم‌حاشیه‌تر و کمتر جاه‌طلبی نسبت به رحمتی است به تمرینات استقلال بازگردد می‌تواند مسئولیت موضوع جباری را از دوش خود برداشته و آن را به شفر آلمانی محول کند تا ببیند که چه تصمیم و نظری در مورد زیدان آبی‌ها خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8jwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوروزی تکلیف مجتبی جباری را مشخص می‌کند