تاریخ انتشار: 1396/08/12 23:35
کد خبر: 175286

رحمتی؛ شیر جوان یا شیر پیر؟

حرف و حدیث‌های پشت سر سیدمهدی رحمتی کم بود که پست اینستاگرامی مک‌درموت مربی اخراجی استقلال نیز به آن اضافه شد.
رحمتی؛ شیر جوان یا شیر پیر؟

در فوتبال شیرهای پیر بی‌دندان سعی در تخریب آینده شیرهای جوان دارند. این جمله‌ای بود که مک‌درموت با تگ‌کردن نام رحمتی روی عکس جدال دو شیر پیر و جوان در اینستاگرام خود منتشر کرد آن هم یک روز پس از اخراج بوسیله وینفرد شفر.

در وهله اول تصور می‌رود که درموت قصد طعنه زدن به رحمتی را داشته و به نوعی او را مقصر اخراج خود دانسته است. در این صورت رحمتی نقش شیر پیری را دارد که می‌خواهد آینده شیر جوانی به نام حسینی را خراب کند. اما درموت در ادامه همان مطلب خود را جز دسته شیرهای جوان دانسته و اسم رحمتی را روی عکس شیر جوان تگ کرده است. در این صورت رحمتی شیر جوانی است که شیر پیری به نام شفر قصد خراب کردن او را دارد. جالب اینکه شفر سابق بر این لقب شیر را داشته است.

فرضیه دوم به واقعیت نزدیک‌تر است. منطقی‌تر آنست که درموت برای انتقام از شفر که او را اخراج کرده خود و رحمتی را شیرهای جوانی بداند که شیر پیری چون شفر نمی‌خواهد حکمرانی آنها را بپذیرد. اما درموت تاکید می‌کند که آینده متعلق به جوان‌هاست.

رحمتی همچنان در مناسبات قدرت روی نیمکت استقلال نقش مهمی ایفا می‌کند. همین که درموت خواسته او را با خود هم‌نظر نشان دهد نشان از نفوذ رحمتی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی استقلال دارد. رحمتی به این راحتی از استقلال حذف شدنی نیست و چه بسا باید منتظر بازگشت قریب‌الوقوع او به ترکیب استقلال بود.

این روزها حضور رحمتی روی نیمکت استقلال با حرف‌ها و حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. او در طول بازی دائم در حال خواندن ذکرهایی زیر لب مشاهده می‌شود و پوشاندن صورتش نیز در همین راستاست. این موضوع می‌تواند نگرانی او را نسبت به نتیجه‌گیری استقلال نشان دهد. بازیکنان استقلال نیز عادت کرده‌اند پس از گلزنی به سمت نیمکت رفته و خوشحالی خود را با رحمتی تقسیم کنند که این نیز نفوذ و کاریزمای او را در بین بازیکنان تیمش نشان می‌دهد. در چنین شرایطی رحمتی برای اثبات اینکه تبدیل به شیر پیری که بدخواه شیر‌های جوان است نشده کار سختی پیش رو دارد و منتقدانش از هر حرکت او روی نیمکت می‌توانند برداشت‌های خاص خود را داشته و او را ناراضی و شاکی از نیمکت‌نشینی معرفی کنند.

شیر جوان یا پیر؟ مسئله اینست. رحمتی خود انتخاب خواهد کرد که آن شیر جوان باشد یا شیر پیر غرغرو و حسود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8zlg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل کنار گذاشته شدن مک درموت توسط شفر؛ پای منصوریان درمیان بود!