تاریخ انتشار: 1401/01/12 23:47
کد خبر: 23914

سانتوس: کره را خوب می‌شناسم چون بنتو آنجاست

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید آنها در دور گروهی جام جهانی با تیم‌های روبرو خواهند شد که کمتر به آن عادت دارند.
سانتوس: کره را خوب می‌شناسم چون بنتو آنجاست

تیم ملی پرتغال به سختی توانست به رقابت های جام جهانی قطر راه پیدا کند. آنها نتوانستند به شکل مستقیم راهی جام جهانی شوند بنابراین به رقابت‌های پلی‌آف پا گذاشتند. شاگردان فرناندو سانتوس در گام اول به سختی ترکیه را از پیش رو برداشتند و در دیدار فینال نیز با غلبه بر مقدونیه شمالی که ایتالیا را شکست داده بود، جواز حضور در قطر را کسب کردند.

تیم ملی پرتغال در گروه H رقابت ها با تیم های اروگوئه، غنا و کره جنوبی هم‌گروه شده است. فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، در واکنش به این موضوع گفت: "هیچ گروه آسان یا دشواری وجود ندارد و قرعه کشی چهار تیم را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. ما با تیم‌هایی روبرو شدیم که کمتر به آنها عادت داریم. به خصوص کره‌جنوبی و غنا که از نظر عملکرد کمتر آنها را می شناسیم.

با این حال من کره جنوبی را به خوبی می‌شناسم چراکه پائولو بنتو سرمربی آنهاست. اما اکنون وقت این را داریم که تیم ها را بهتر و بهتر بشناسیم. البته در مورد اروگوئه باید بگویم که ما در آخرین جام جهانی با آنها بازی کرده بودیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9d8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به خاطر شکست مقابل کره جنوبی اسکوچیچ را زیر سوال نبرید!/ اگر او را نمی خواهید دنبال یک مربی بزرگ باشید

  شکست ایران در سایه یک بازی ضعیف!
مقدماتی جام جهانی قطر