تاریخ انتشار: 1402/05/31 20:44
کد خبر: 762

ستاره خارجی لیست استقلال در مراکش ناپدید شد | احتمال حضور در ایران افزایش یافت؟

برخی از رسانه‌های مصری مدعی شدند که عمرو وردة چند روزی را در مراکش ناپدید شده است.
ستاره خارجی لیست استقلال در مراکش ناپدید شد | احتمال حضور در ایران افزایش یافت؟

یکی از گزینه‌های جواد نکونام برای تقویت بخش هجومی استقلال، عمرو وردة بازیکن مصری بود که پس از پایان قراردادش با تیم آپولون لیماسول قبرس در نهایت و به عنوان بازیکن آزاد به راجا کازابلانکا مراکش پیوست تا یکی دیگر از بازیکنان مورد نظر کادرفنی آبی‌های پایتخت راهی تیم دیگری شود.

در روزهای گذشته عنوان شده بود که بندی در قرارداد عمرو وردة وجود دارد مبنی بر اینکه او با پرداخت مبلغی، می‌تواند راجا کازابلانکا را ترک کرده و راهی تیم دیگری شود. موضوعی که با حواشی پیش آمده درخصوص این بازیکن در مراکش، شایعات را درخصوص جدایی او و احتمال حضورش در ایران افزایش داد.

آنگونه که رسانه‌های مصری و مراکشی نوشته‌اند، عمرو وردة که شنبه هفته گذشته به صورت رسمی به تیم مراکشی پیوست، طی چند روز گذشته در تمرینات راجا کازابلانکا شرکت نکرده و حتی تلفن همراه او نیز خاموش بوده است. غیبت مشکوک این بازیکن سبب شده تا مسئولین راجا به محل اقامت وی بروند که این بازیکن در این مکان نیز حضور نداشته است.

غیب شدن عمرو وردة در مراکش به سوژه جنجالی چند روز گذشته رسانه‌های مصری و مراکشی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد تا اینکه دو روز قبل، رئیس باشگاه راجا کازابلانکا در مصاحبه با برخی از رسانه‌ها، از حضور این وینگر مصری در تمرینات تیم خبر داد.

ستاره خارجی لیست استقلال در مراکش ناپدید شد | احتمال حضور در ایران افزایش یافت؟

محمد بودریقة، رئیس باشگاه راجا کازابلانکا در گفت‌وگو با روزنامه الوطن اسپورت اعلام کرد که عمرو وردة در تمرینات تیم حضور دارد و خبر ناپدید شدن این بازیکن، شیطنت رسانه‌های مصری و مراکشی بوده است.

شب گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد پرونده جذب دو بازیکن خارجی باز شده که طبق پیگیری‌ها، عمرو وردة به همراه روبرتو تورس و چند مهاجم خارجی، گزینه‌های علی خطیر و نکونام برای تقویت تیم است و باید دید در نهایت کدام یک از این بازیکنان با آبی‌پوشان قرارداد امضا می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9lo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختلافات برانکو و کی روش باعث بی توجهی به خورده شدن حق ایران شده است