تاریخ انتشار: 1397/08/23 18:43
کد خبر: 121814

دایی و مهاجری باهم کنار آمدند؛ تساوی در هوای بارانی

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر دو تیم سایپا و ماشین سازی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دایی و مهاجری باهم کنار آمدند؛ تساوی در هوای بارانی

و تیم سایپا و ماشین سازی در بازی معوقه هفته دوزادهم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی در حالی برگزار شد که تهران چند روز است که هوای بارانی دارد و این بارش باران روی کیفیت بازی نیز تاثیر منفی گذاشته بود و به همین دلیل دو تیم نمی توانستد که وقعیت های زیادی روی دروازه هم ایجاد کنند و و از آن ها استفاده کنند.

این بازی در نیمه اول با موقعیت های نصف و نیمه و ناتمام دو تیم و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 22 این بازی محمدرضا سلیمانی از ترکیب خارج شد و حسین کامیاب جای او را در ترکیب گرفت و در دقیقه 42 نیز دیگر تعویض زودهنگام سایپا انجام شد و معین عباسیان بیرون و رفت و ابوالفضل جلالی جای او را گرفت.

نیمه دوم نیز مثل نیمه اول بود و فرق چندانی نکرد و تیم ها نتوانستد از موقعیت های خود استفاده کنند. در این نیمه در دقایق 58 و 83 پیمان بابایی و محمد خرم الحسینی به جای عرفان افزار و احمد مهدی زاده به بازی آمده و همچنین سهید مهری، فرناندو د خسوس و محمد خرم الحسینی با کارت زرد داور جریمه شدند.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و سایپا 16 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و ماشین سازی نیز 12 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت.

ترکیب سایپا:

حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، سارفو، آرش رضاوند، رضا اسدی، امید خالدی، علی دشتی، معین عباسیان، آرمان رمضانی و محمد سلیمانی اصل

ترکیب ماشین سازی:

دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، سید احمد مهدی زاده، توحید غلامی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم الحسینی، عزیز معبودی و سعید مهری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naebg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال خودروسازان در پایتخت؛ دایی در اندیشه خروج از بحران