تاریخ انتشار: 1397/08/09 13:37
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 123886

خشم هواداران خونه به خونه علیه مهاجم تیم‌شان؛ آیا اسماعیل کیانی مقصر است؟

مهاجم تیم خونه به خونه سبب خشم هواداران بابلی علیه وی شد.
خشم هواداران خونه به خونه علیه مهاجم تیم‌شان؛ آیا اسماعیل کیانی مقصر است؟

 در جریان بازی این هفته دو تیم آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل، اسماعیل کیانی در اواخر نیمه اول به عنوان یار جانشین وارد میدان شد و در اواسط نیمه دوم، کارت زرد دوم را دریافت کرد و با اخراج از زمین، شرایط را برای پیروزی آلومینیوم محیا کرد.

اسماعیل کیانی در این فصل دو بار کارت قرمز گرفته است و چند بازی را نیز به دلیل جنجال در بازی با گل گهر از دست داد تا بابلی‌ها بدون وی مقابل حریفان قرار بگیرند. از نکات جالب درخصوص اخراج‌های کیانی آن است که وی در هر دیداری که اخراج شده، خونه به خونه شکست خورده است.

اخراج‌های کیانی سبب شده تا هواداران خونه به خونه علیه این بازیکن جبهه بگیرند اما واقعیت این است که اخراج‌های وی، از روی تعصب فراوانش به لباس خونه به خونه بوده است. بازیکنی که مقابل تیم سابقش جنگنده بازی می‌کند و حتی گل می‌زند، هیچگاه این طرز تفکر در وی به وجود نمی‌آید که به تیم سابق راه بدهد.

البته می‌توان عدم تمرکز بازیکنان خونه به خونه را به مدیریت ضعیف این باشگاه نیز نسبت داد. تیمی که با گذشت 3 ماه، هنوز پرداختی به مطالبات بازیکنان نداشته است و بدیهی است که اگر بازیکنی از لحاظ روانی نسبت به بازی آماده نباشد، قطعا از روی عدم تمرکز اشتباهاتی نیز صورت می‌دهد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nam9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و خونه به خونه
از نگاه دوربین سهیل صابری؛