تاریخ انتشار: 1397/11/07 11:26
کد خبر: 112362

بخاطر غیبتم احساس ناراحتی می کنم/هم تیمی‌هایم مرا خوشبخت می‌کنند!

عمر عبدالرحمن ستاره فوتبال امارات که به دلیل مصدومیت جام ملت ها را از دست داد برای حمایت از تیم ملی کشورش ،روی سکو ها حاضر شده و همبازیان خود را حمایت می کند.
بخاطر غیبتم احساس ناراحتی می کنم/هم تیمی‌هایم مرا خوشبخت می‌کنند!

عبدالرحمن که بازی امارات مقابل استرالیا را از نزدیک تماشا می‌کرد،پس از پیروزی کشورش بر استرالیا با تک گل علی مخبوت تاکید کرد:امارات مستحق پیروزی در این بازی بود و گام مهمی را برای بالا بردن جام قهرمانی برداشته است.

ستاره مصدوم باشگاه الهلال به پیشرفت بازی به بازی امارات نیز اشاره کرد و گفت:مشخص است که هر چه مسابقات جلوتر می رود،عملکرد بهتر و بهتر می شود؛توقع داریم که در نیمه نهایی بهترین عملکرد ممکن را شاهد باشیم تا با صعود به فینال، منتظر قهرمانی در این مسابقات باشیم.

عموری اعلام کرد که در بازی آتی نیز در ورزشگاه حضور خواهد یافت و اگرچه مصدومیت مانع از حضور در زمین فوتبال شد اما با حضور روی سکوها به عنوان هوادار تیم را همراهی خواهد کرد.

کاپیتان سابق باشگاه العین تاکید کرد:برای بازیکن دور ماندن از تیم، دیدن بازی از سکوها و شاهد تلاش سایر نفرات در زمین بازی بسیار دشوار است.کار آسانی نیست که فقط به تماشا اکتفا و نتوانی نقش خود  برای دفاع  از پرچم و شعار تیم ملی کشورت را ایفا کنی؛به خاطر غیبتم،احساس ناراحتی بسیاری می کنم؛ اما در نهایت خوشبخت خواهم بود اگر  همبازیانم قهرمان بشوند.

او اضافه کرد: همه ما  برای بازی نیمه نهایی، پشت تیم ملی خواهیم بود. از جانب خودم، تمام توان خود را برای تشویق تیم و حمایت از آن ها قرار می‌دهم تا هر انچه که همگان انتظارش را دارند محقق شود و آن چیزی جز قهرمانی نخواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nap9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقدیر از مدافعی که برای امارات بی‌هوش شد