تاریخ انتشار: 1396/12/25 14:38
اختصاصی | در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 155738

روانخواه: کیفیت بالای تیممان را در بازی های خود نشان دادیم / مسئولان فدراسیون لیگ دو را دسته کم گرفته اند!

سرمربی تیم گیلان مهر فومن معتقد است که بین تیم های حاضر در لیگ دو اختلاف چشمگیری وجود ندارد.
روانخواه: کیفیت بالای تیممان را در بازی های خود نشان دادیم / مسئولان فدراسیون لیگ دو را دسته کم گرفته اند!

امید روانخواه سرمربی گیلان مهر فومن بعد از شکست ۳ بر ۰ مقابل خوشه طلایی ساوه به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: چند روز قبل از آغاز مرحله‌ی دوم به تیم اضافه شدم و به علت مشکلات مالی که در تیم وجود داشت،تعدادی از بازیکنان اصلی از تیم جدا شدند و به علت محدودیت در جذب بازیکن،توانایی به کارگرفتن بازیکن جدید را نداشتیم که این موضوع آسیب زیادی را به تیم ما وارد کرد.

مالک جدید تیم یک سری مشکلات در خصوص انتقال داشت که فکر می کنم هنوز هم قطعی نشده است و حق طبیعی مالک تیم بود که پس از انتقال قطعی برای تیم هزینه کند از طرف دیگر بازیکنان تیم هفت ماه حقوق خود را دریافت نکرده بودند.

 قرارداد بازیکنان به نحوه ای بود که ماهیانه حقوق دریافت می کردند با وجود همه‌ی این مشکلات چند روز قبل از بازی مالک جدید تیم اعلام کرد که می خواهد تیم را واگذار کند و با این خبر روحیه بازیکنان تیم تضعیف شد و تکلیفمان تا روز بازی مشخص نبود، اما جا دارد که از مالک جدید تیم تشکر کنم که دوماه از حقوق بازیکنان را پرداخت کرد ، قطعا این مسئله ما را در ادامه‌ راه کمک خواهد کرد.

از مسئولین شهر تقاضا میکنم که به تیم کمک بکنند زیرا بدون کمک مسئولین به تنهایی نمیشود تیم را به لیگ یک رساند.

به نظر من پس از شکست در هر بازی باید آن را پذیرفت و تیم را برای بازی های بعدی آماده کرد اما‌ تیم ما بازی را بسیار خوب آغاز کرد و قبل از اینکه گلی در بازی رد و بدل بشود تیم ما سه موقعیت تک به تک را از دست داد.

در خصوص گلی هم که دریافت کردیم بگویم که آن گل مشکوک به آفساید بود و با توجه به شرایطی که زمین مسابقه داشت که حتی راه رفتن هم در آن سخت بود، دریافت چنین گلی برای بازیکنان ما قابل قبول نبود که این موضوع منجر به عصبی شدن بازیکنان ما در ادامه مسابقه شد.

اگر‌ تمرکز بازیکنان به مسائلی باشد که داخل زمین اتفاق می افتد تیم بسیار خوبی خواهیم داشت و یقین دارم که میتوانیم موفق باشیم.

کیفیت بالای تیممان را در سه بازی گذشته نشان دادیم و حتی در دو بازی که شکست خوردیم هم توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم ، امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم به هدفمان در لیگ دو دست یابیم.

بنده معتقدم همه‌ی تیم های لیگ دو خوب هستند وسطح تیم ها به هم نزدیک است و هیج تیمی را نمیتوان از قبل برنده دانست.تیم استقلال جنوب هم با آقای سید عباسی تیم خوبی است ، ولی با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم، ما برای برد به میدان خواهیم رفت زیرا به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم و برای رسیدن به این مهم باید بهترین عملکرد را در زمین مسابقه داشته باشیم.

به نظر من بین ضعیف ترین بازیکن لیگ دو با قوی ترین بازیکن لیگ برتر پنج درصد اختلاف وجود دارد و بازیکنان اختلاف چشم گیری با هم ندارند ، اختلافی که بسیار به چشم می آید اختلاف سخت افزاری است ، به عنوان مثال، کیفیت بد‌ زمین های چمن در لیگ دو مشهود است .

به نظرم مسئولان فدراسیون لیگ دو را دسته کم گرفته اند و نظارت جدی بر این لیگ ندارند.با تمام احترامی که برای داوران قائل هستم اما نحوه قضاوت داوران ضعیف است و فدراسیون باید نظارت بیشتری در این خصوص انجام دهد و داوران بهتری را به ویژه برای مرحله‌ی نهایی انتخاب کنند ، با توجه به این مسائل ، فکر میکنم لیگ دو محل آزمایش داوران شده است.

در پایان صحبت هایم از هواداران گیلانمهر میخواهم که تمام مشکلات تیم را درک کنند و به تیم ما در این مسیر کمک کنند زیرا ما به حمایت هواداران احتیاج داریم ، بازیکنان تیم هم می دانند چقدر به آنها ایمان دارم و با توجه به این که رقابت بسیار نزدیک است و تمام تیم ها شانس صعود دارند امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم به لیگ یک راه یابیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbxwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گلزنان لیگ دو در پایان هفته سوم مرحله نهایی
اختصاصی | رتبه نخست در اختیار دو شخص