تاریخ انتشار: 1395/10/07 17:31
کد خبر: 240038

زیدان جانشین په په در فصل آینده را مشخص کرد

خسوس وایه خو، کاپیتان سابق تیم جوانان اسپانیا، فصل آینده جانشین په په در رئال مادرید خواهد شد.
زیدان جانشین په په در فصل آینده را مشخص کرد

قرارداد په په، بهترین مدافع مرکزی خارجی تاریخ باشگاه رئال مادرید انتهای همین فصل به اتمام می رسد و به احتمال زیاد او پس از 10 سال از این باشگاه جدا خواهد شد.

مشکلات پیش آمده بر سر تمدید قرارداد او و نیز دریافت دو پیشنهاد مالی بسیار خوب از سوپرلیگ چین باعث شده تا په په عزم جدایی کند.

جدایی په په در شرایط عادی می تواند یک دغدغه برای رئالی ها تصور شود اما زیدان، سرمربی رئال از این بابت نگرانی خاصی حس نمی کند؛ چون او جانشین په په را از حالا مشخص کرده است و این بازیکن کسی نیست جز «خسوس وایه خو» که فصل جاری به صورت قرضی برای فرانکفورت بازی می کند.

رئال دو سال پیش وایه خو را از ساراگوسا با رقم 6 میلیون یورو خریداری کرد و سپس او را به همان تیم قرض داد. تابستان امسال وایه خو به صورت قرضی به فرانکفورت پیوست و در آنجا به یک بازیکن ثابت تبدیل شده است.

 

او در تیم چهارم جدول رده بندی بوندسلیگا از 18 بازی، 16 بار از ابتدا به میدان رفته و در بیش از 91 درصد دقایق برای فرانکفورتی ها بازی کرده است. کوواچ، مربی فرانکفورت در مورد وایه خو می گوید:« هرگز بازیکن جوانی مثل او ندیده ام. وایه خو در 19 سالگی مثل یک مدافع باتجربه 30 ساله عمل می کند.»

 

وایه خو کمتر از یک ماه دیگر 20 ساله خواهد شد و طبق ادعای مارکا و آ.اس، از فصل آینده به آرزوی خود که پوشیدن پیراهن رئال است دست خواهد یافت. مارکا این موضوع را به تیتر یک شماره امروز خود نیز بدل کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndadg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال‌مادرید در کمین مدافع الجزایری ناپولی