تاریخ انتشار: 1395/09/16 00:54
کد خبر: 244862

راست و دروغش را خدا میداند؛ رامین گفته جمعه فیکس نباشد نیم‌فصل می‌رود؟!

راست و دروغش را خدا میداند؛ رامین گفته جمعه فیکس نباشد نیم‌فصل می‌رود؟!
به گزارش فرتاک ورزشی، رامین رضاییان پس از بازگشت از ترکیه در هفته دوازدهم و در بازی برابر ماشین‌سازی برای اولین بار برای پرسپولیس فیکس بازی کرد.
 
رامین رضاییان بالاخره پس از سه ماه انتظار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و نمایش خوبی هم داشت.اما این حضور ۹۰ دقیقه ای به منزله پایان مشکلات او نیست و شاید در بازی بعدی بازگشت انصاری یک بار دیگر رامین را به نیمکت ذخیره ها برگرداند. اتفاقی که رامین می گوید به هیچ وجه تحمل نمی کند. او در بازی برابر نفت آبادان تنها ۱۳ دقیقه فرصت می‌خواست تا پاس گل برتری پرسپولیس را به طارمی بدهد. او در بازی برابر پیکان باز نمیکت نشین شد اما با اخراج محمدانصاری در آن بازی، فرصت این را پیدا کرد تا در بازی برابر ماشین سازی برای اولین بار در لیگ شانزدهم به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد. بازیکن یاغی سرخپوشان در برابر ماشین سازی هم عالی کار کرد و علاوه بر بازی خوبش، پاس گل سه امتیازی تیمش را داد تا روند خوبش را در پرسپولیس تکرار کند. اما برانکو هم نشان داده که به این سادگی به ترکیب اصلی تیمش دست نمی زند.
بنابراین با بازگشت انصاری در بازی بعدی، احتمال اینکه خط دفاعی پرسپولیس به ترکیب سابق بازگردد و رضاییان دوباره روی نیمکت بنشیند کم نیست. رضاییان بعد از بازی برابر ماشین سازی در جمعی خصوصی گفته: «اگر در بازی با پدیده فیکس نباشم همین نیم فصل از پرسپولیس می روم.» 
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nddrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف رامین رضاییان چه می شود؟