تاریخ انتشار: 1395/06/17 18:22
اختصاصی/
کد خبر: 262786

پیش بازی ملوان بندر انزلی-اکسین البرز/ ملوان و مایلی به صخره اکسین رسیدند

هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول کشور فردا با انجام 9 دیدار پیگیری خواهد شد که در بین این بازی ها تیم های ملوان و اکسین صدرنشین دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد.
پیش بازی ملوان بندر انزلی-اکسین البرز/ ملوان و مایلی به صخره اکسین رسیدند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شاگردان مایلی کهن در حالی به مصاف اکسین خواهند رفت که در هفته قبل و در مقابل ایرانجوان بوشهر اولین باخت خود را در لیگ یک تجربه کردند و اکنون برای عقب نماندن از صدرنشینان لیگ، چاره ای جز برد در این دیدار خانگی ندارند.

ملوانان در طول هفته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتند و شاید خبر خوش برای هواداران این تیم تمدید قرارداد احمد آهی مدافع با تجربه این تیم باشد تا سر وسامانی به خط دفاعی متزلزل ملوان بدهد.

اما در آن سوی میدان تیم اکسین البرزی قراردارد که پیش از شروع بازیها کسی فکر نمی کرد اینطور طوفانی شروع کند و ماحاصل تلاش شاگردان فیروز کریمی تا پایان هفته پنجم صدرنشینی لیگ دسته اول کشور باشد ولی باید برای تداوم صدرنشینی خود به مصاف ملوان زخم خورده بروند.

زردپوشان البرزی در حالی به انزلی خواهند رفت که در هفته قبل موفق شدند فجر سپاسی شیراز را با سه گل شکست بدهند و با اقتدار بر صدر جدول تکیه بزنند.

اکسینی ها علاوه بر صدرنشینی تیمشان، آقای گلی لیگ یک را تا اینجای کار از آن خود دارند و امیرمیربزرگی با 6 گل زده در لیگ یک بزرگی می کند. ناگفته نماند که شاهین شفیعی آماده هم با 3 گل از مهرهای تأثیر گذار اکسین در جدول گلزنان لیگ یک محسوب میشود.

اکسین در جمع برترین ها:

با نگاهی به آمار اکسین تا پایان هفته پنجم  به برتری آنها نسبت به ملوان پی خواهیم برد. اکسینی ها در پنج بازی قبل خود فقط یک باخت دارند و با 4 بردی که کسب کردند 12 امتیازی هستند و در صدر جدول قرار دارند و علاوه بر صدرنشینی، بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرده اند و  به همان اندازه که امتیاز کسب نموده اند، گل هم زده اند که 9 گل از این 12 گل را امیر میربزرگی و شاهین شفعیی به ثمر رسانده اند و این یعنی اینکه خط دفاعی ملوان روز سختی را خواهد داشت.

قابل ذکر است که این دیدار حساس را آقایان: سیدمهدی سیدعلی به کمکهای مهدی عالیقدر و علی عظیم پور قضاوت خواهند کرد و داور چهارم این دیدار نیز علی اصغر مومنی خواهد بود و ناظر این دار نیز حاتم بک پور خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne76k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاجی فیروز مرد موفق لیگ یک در هفته ی سوم/ اکسین در قامت یک مدعی
اختصاصی/