تاریخ انتشار: 1395/06/14 20:10
کد خبر: 263386

شهری که برای چینی ها شانس می آورد

تیم ملی چین در رقابت های مقدماتی 2018 بازیهای خود را در شهر شن یانگ برگزار می کند.
شهری که برای چینی ها شانس می آورد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، چینی ها در سال 1997 و در رقابت های مقدماتی جام جهانی فرانسه، مسابقات مقدماتی را در شهر دالیان برگزار کردند اما نتیجه ای نگرفتند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

چهار سال بعد چینی ها رقابت های خود را در ووهیله استادیوم شهر شن یانگ برگزار کردند و موفق شدند برای اولین و آخرین بار راهی جام جهانی شوند. در این مسابقات چین در گروهی که تیم های امارات متحده، ازبکستان، قطر و عمان قرار داشتند صاحب 6 برد، یک مساوی و یک شکست شد و به جام جهانی صعود کرد.

در رقابت های انتخابی 2006 هم چین مسابقات خود را در گوانگجو انجام داد. در این رقابت ها چین و کویت هر دو صاحب 15 امتیاز شدند و هر دو نیز نفاضل گل 13+ به جا گذاشتند اما این کویت بود که به دلیل گل زده بیشتر چین را حذف کرد تا شهر گوانگجو نیز برای چین خوش یمن نباشد.

چینی ها در انتخابی جام جهانی 2010 مسابقات خود را در تودونگ استادیوم شهر کونمینگ انجام دادند و ضعیف ترین نتایج ممکن را کسب کردند. این تیم در گروهی که تیم های استرالیا، قطر و عراق نیز در آن حضور داشتند تنها 6 امتیاز کسب کرد و قعرنشین شد. چهار سال بعد هم مسابقات چین در همین شهر و همین استادیوم برگزار شد و یک بار دیگر نتایجی ناامیدکننده برای اژدها به دست آمد. این بار تنها 9 امتیاز نصیب تیم شد و عر اق و اردن بالاتر از چین قرار گرفتند.

حالا پس از 14 سال باز هم بازی های چین در شهر شن یانگ برگزار می شود. این بار در استادیوم المپیک شن یانگ. باید دید که آیا این بار هم شن یانگ برای چینی ها خوش یمن است یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne9xk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دستیار هلندی-پرتقالی مرزبان از یکشنبه در تمرینات تیم خونه به خونه مازندران