تاریخ انتشار: 1395/06/06 22:46
کد خبر: 265038

روزهای سخت برانکو و پرسپولیس در راه است

پرسپولیس تا اینجای کار که چهار هفته از رقابت های لیگ شانزدهم گذشته است شرایط خوبی داشته و در صدر جا خوش کرده است ولی شاید این پایان راه نباشد.
روزهای سخت برانکو و پرسپولیس در راه است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیس این روزها در اوج بسر می برد و با خیال راحت تمرینات خود را دنبال می کند. از طرفی در صدر جدول جا خوش کرده است و از سوی دیگر بازیکنان مورد نظرش را در اختیار گرفته است و این یعنی روی خوش زندگی که به سمت این تیم و سرمربی آن نشان داده شده است.

 

اما این تنها یک روی سکه می باشد و روی دیگر سکه این است که بعد از پایان تعطیلات لیگ برتر که از 19 شهریورماه استارت دوباره آن نواخته خواهد شد، پرسپولیس در ابتدا باید در تبریز به مصاف تیم آماده تراکتورسازی برود و با شاگردان قلعه نویی دیداری سخت را برگزار نماید. سپس باید در هفته ششم باید به مصاف رقیب دیرینه خود برود که منتظر فرصتی است تا از زیر تیغ انتقادات خارج شود.

بدون شک بازی در تبریز و مقابل بازیکنان آماده تراکتورسازی کار ساده ای نیست و برانکو و پرسپولیس باید خیلی خوش شانس باشند و آماده که از این بازی جان سالم به در ببرند.

دیدار دربی هم که حکایت خاص خود را دارد و نباید اصلا به جایگاه جدولی این دو تیم نگاه کرد. خیلی وقت ها تیمی که در صدر بوده و تا قبل از دربی نتایج خوبی را گرفته است، نتوانسته از دربی جان سالم ببرد و بازنده از زمین خارج شده است.

به همین خاطر باید قبول کرد که روزهای سخت برانکو و پرسپولیس در راه است و نباید به این موقعیت زیاد دلخوشی داشته باشند مگر این که واقعا با حساب و کتاب و برنامه از قبل تعیین شده و نپرداختن به موارد حاشیه ای، به استقبال از این دو بازی حساس بروند.

نویسنده: نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neqpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برخورد پرسپولیس با رامین چگونه باشد؟/ آقای رضاییان، پرسپولیس فراتر از یک باشگاه است