تاریخ انتشار: 1396/04/07 10:01
به دلیل شکایت مجدد بازیکن برزیلی؛
کد خبر: 200314

پرونده سقوط پاس به لیگ سه همچنان باز است

شکایت کلواتر کوتو چیزی نمانده که قهرمان پیشین آسیا را بفرستد به لیگ دسته سه.
پرونده سقوط پاس به لیگ سه همچنان باز است

 صحبت از پاس است. همان تیمی که در سال 1371 قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده بود و حالا فیفا به کسر امتیاز و سقوط به دسته سه تهدیدش کرده است. بر اساس حکم فیفا، پاس به پرداخت 48 هزار دلار به کوتو محکوم است و مسوولان باشگاه بر اساس توافق صورت گرفته با وکیل این بازیکن، بخشی از قسط اول بدهی خود را پرداخت کردند.

درباره این موضوع، محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس گفته: «با دستور استاندار همدان و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان و مشاور استاندار توانستیم بخشی از قسط اول بدهی این بازیکن را تأمین کنیم. وکیل کوتو شرط پرداخت طلب موکلش را در سه قسط تعیین کرده بود تا از جریان گذاشتن حکم فیفا جلوگیری کند. با وجود مشکلات مالی، 20 خردادماه 15 هزار دلار از قسط اول بدهی این بازیکن را پرداخت کردیم در حالی که طبق توافق باید 20 هزار دلار پرداخت می‌شد. هم‌اکنون باید 5000 دلار از قسط اول کوتو همراه با 7500 دلار از قسط دوم به اضافه 1500 دلار حق‌الوکاله فرناندو، تا 20 تیر پرداخت شود.»

فعالیت کوتو به سال ۸۶ و همزمان با انتقال پاس به همدان بازمی‌گردد و تاکنون پیگیری مجدانه برای حل پرونده او صورت نگرفته بود. حالا این باشگاه باید پول شاکی خود را بدهد چرا که فیفا تهدید کرده در صورت اجرا نشدن حکمش، از پاس امتیاز کسر می‌کند و این تیم را به یک دسته پایین‌تر یعنی لیگ سه می‌فرستد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngbok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاس همدان در آستانه سقوط به لیگ سه!
اختصاصی| چهارشنبه سرنوشت ساز پاسی‌ها؛

پاس در سرازیری سقوط به لیگ دسته سوم؛ یکی فکر یار است و یکی فکر خود!
اختصاصی| مسؤولان به دنبال پیدا کردن کلید انتخابات ریاست جمهوری هستند؛

19 روز زمان برای جلوگیری از فاجعه بزرگ برای پاس!
اختصاصی| سقوط به لیگ سه در همین نزدیکی؛

پاس همدان در آستانه سقوط به لیگ دسته سوم
اختصاصی| عیدانه وکیل شاکی برزیلی پاس؛