تاریخ انتشار: 1396/03/24 11:58
کد خبر: 203762

چرا نکونام و روانخواه سرمربی تیم‌های پایه نشدند؟

با اینکه سرمربیگری جواد نکونام و امیدرضا روانخواه در تیم های نوجوانان و جوانان قطعی شده بود اما ناگهان برنامه های فدراسیون تغییر کرد!
چرا نکونام و روانخواه سرمربی تیم‌های پایه نشدند؟

بحث انتخاب سرمربی برای تیم های ملی پایه همواره جنجال های خاصی را به دنبال داشته است. فدراسیون فوتبال از دیرباز قصد اینکه برای کادرفنی تیم های پایه هزینه آنچنانی دهد را نداشته و این موضوع فقط به مدیریت مهدی تاج هم مربوط نمی شود. در شرایط کنونی نیز همچنان بحث انتخاب سرمربی برای تیم های پایه داغ است و مشخص نیست چه زمانی سرمربی های این تیم ها مشخص می شود.


در این راستا چند روز قبل بود که خبر سرمربیگری جواد نکونام و امیدرضا روانخواه در تیم های جوانان و نوجوانان منتشر شد و در آن موقع هیچ کدام از مسئولان فدراسیون این خبر را تکذیب نکردند تا مشخص شود خبرهایی در راه است. از فدراسیون فوتبال نیز خبر می رسید که حضور این دو مربی جوان در تیم های نوجوانان و جوانان قطعی شده است اما با گذشت چند روز فدراسیون هیچ اعلامی درباره سرمربیگری آنها نکرد؛ درست مانند خبر سرمربیگری امیرحسین پیروانی تیم فوتبال امید.


واکاوی این ماجراها ما را به این موضوع رساند که ظاهرا فدراسیون فوتبال قصد دارد با بررسی های بیشتری مربیان تیم های ملی پایه را انتخاب کند. شنیده می شود مشورت هایی به روسای فدراسیون فوتبال رسیده مبنی بر اینکه بهتر است مربیان باتجربه تری که در گذشته نیز سابقه همکاری با فدراسیون را داشته اند، دوباره برگردند و در تیم های پایه فعالیت کنند. همین مساله نیز باعث شده فدراسیون در انتخاب نکونام و روانخواه به عنوان سرمربی تیم امید فعلا دست نگه دارد و اعلامی انجام ندهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngdor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور نکونام در تمرین داماش با سرمربیگری برهانی