تاریخ انتشار: 1397/02/29 17:31
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 147314

اقدام غیراخلاقی باشگاه برق؛ تغییر نام باشگاه به دلیل فرار از دست طلبکاران!

باشگاه برق جدید شیراز به هر شکلی که شده قصد فروش امتیازش را دارد.
اقدام غیراخلاقی باشگاه برق؛ تغییر نام باشگاه به دلیل فرار از دست طلبکاران!

 درحالی که امتیاز باشگاه برق جدید شیراز به باشگاه قشقایی شیراز انتقال داده شده است؛ اما به دلیل بدهی‌های باشگاه برق جدید هنوز فدراسیون فوتبال اجازه نداده تا این انتقال به صورت رسمی شکل بگیرد و به همین دلیل، مالک باشگاه برق جدید یعنی محمدعلی بردبار باید در مرحله اول با طلب کاران تسویه کند تا بتواند تیمش را بفروشد.

در روزهای گذشته جلسه‌ای مابین مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و همچنین مالک باشگاه برق جدید تشکیل شد تا راهکاری برای فرار از دست طلبکاران طراحی شود. در عین ناباوری؛ خروجی این جلسه یک چیز بیشتر نبود و آن هم تغییر نام باشگاه برق جدید شیراز!!!

مسئولین باشگاه برق جدید به این خاطر نام باشگاهشان را تغییر خواهند داد تا در صورت شکایت طلبکاران به فیفا؛ برقی‌ها به فیفا بگویند که باشگاه برق جدید منحل شده است و به همین راحتی، طلبکاران را دور زده و به هدف خود می‌رسند.

شاید جالب باشد بدانید که در این جلسه حتی نام جدید باشگاه برق نیز رونمایی شد؛ برق سه فاز شیراز! شاید کمی طنزآمیز باشد اما اتفاقاتی است که در فوتبال شیراز رخ داده و متاسفانه پای مسئولین استانی آن را نیز به میان آورده است که باید دید فدراسیون فوتبال در این خصوص چه واکنشی نشان خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkyor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها راه فرار مالک برق جدید از دست طالبکاران؛ آن دو و نیم میلیارد چه شد!
اختصاصی فرتاک ورزشی|