تاریخ انتشار: 1398/02/11 21:21
روزهای خوب مدافعان و روزهای سخت مهاجمان
کد خبر: 101538

آقای گلِ خسته و چهار بازی بدون گل

پرسپولیس در سه بازی اخیرش در لیگ برتر تنها یک گل زده و آن هم توسط کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی این تیم به ثمر رسیده است.
آقای گلِ خسته و چهار بازی بدون گل

در لیگ قهرمانان آسیا نیز در بازی برگشت تک گل پرسپولیس را شجاع خلیل زاده مدافع وسط زد. علی علیپور آقای گل لیگ هفدهم  که امسال هم در کورس آقای گلی بعد از گلی که در بازی با سایپا در هفته بیست و پنجم زد در بازی های اخیر تیمش موفق به گلزنی نشده است.

نمایش علیپور که مهاجم اصلی پرسپولیس است و نقش مهمی می تواند در قهرمانی ای تیم بازی کند در بازی های اخیر به نوعی است که احساس می شود او خسته است. علیپور همیشه یک مهاجم دونده و با قدرت بدنی بالا است که می تواند فشار زیادی روی دفاع حریف بیاورد. او با سرعت و توان پیروزی در نبردهای تک به تک برابر مدافعان توانسته در این فصل هم گل های حساسی برای تیمش بزند اما در 4 بازی آخر پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حتی در زدن ضربات آخر خوب عمل نکرده است. به نظر می رسد فشار بالای بازی ها و بازی های سنگین مهاجم پرسپولیس را از فرم مطلوبی که داشت دور کرده است.

او در بازی با تراکتورسازی هم اسیر یارگیری و بازی پرفشار حریف بود و نتوانست در بخش تهاجمی روز خوبی را برای پرسپولیس رقم بزند. البته فرصت اصلی این بازی را برای پرسپولیس احمدنوراللهی از دست داد. او در همان نیمه اول توپی را که مقابل دروازه نصیبش شده بود با یک ضربه محکم به سمت دروازه زد اما اخباری مانع از گل شدن این توپ شد.

با این وجود شاید باز هم بهترین بازیکن پرسپولیس را مثل بازی های اخیر بتوان از خط دفاع انتخاب کرد و باارزش ترین مهره این خط کماکان سیدجلال حسینی است. خط دفاع پرسپولیس به رهبری سیدجلال به جز یک موقعیتی که تبدیل به گل تراکتورسازی شد عملکرد خوبی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlaxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به لیست پرستاره پرسپولیس برای فصل آینده