تاریخ انتشار: 1397/12/12 09:53
میشو دوباره در پی مدعی کشی
کد خبر: 107986

پیش بازی گل ریحان - مس رفسنجان؛ کرجی‌ ها و رویای پیروزی

گل ریحان البرز در هفته هشتم دور برگشت لیگ یک میزبان مس رفسنجان است.
پیش بازی گل ریحان - مس رفسنجان؛ کرجی‌ ها و رویای پیروزی

تیم های فوتبال گل ریحان البرز و مس رفسنجان در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال و از ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه ۱۲ اسفند ماه در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در هفته نهم لیگ یک در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ و تساوی دو تیم به اتمام رسید. تیم فوتبال گل ریحان نیم فصل دوم را با نتیجه باخت ۰-۱ در خانه حریف آغاز کرد و حالا در هفته هشتم نیم فصل دوم پذیرای مس رفسنجان است.

البرزی ها با توجه به نتایج بدی که در هفته های اخیر کسب کردند تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با گرفتن سه امتیاز این بازی از کورس جا نمانند و از طرفی دیگر رفسنجانی ها هم به نتایج خوب خود سعی دارند ادامه دهند و یا حداقل امتیاز بازی را کسب کنند.

باتوجه به اینکه مس رفسنجان هفته قبل تیم گل گهر سیرجان را بانتیجه 4-1 شکست داد، این انتظار از آنها می‌رود تا مقابل گل ریحان نیز مقتدرانه حاضر شوند و بازهم مدعی کشی کنند. البته این موضوع همواره در فوتبال ثابت نشده است اما چنانچه بازیکنان مس از لحاظ روحی در بالانس خوبی باشند، نشان داده‌اند که می‌توانند جلوی هر مدعی را بگیرند.

در آن سو نیز تیم گل ریحان البرز که مقابل تیم شاهین بوشهر دو هفته قبل شکست خورده بود و کمی از جمع مدعیان فاصله گرفت، برای پس گرفتن رتبه دوم جدول نیازمند سه امتیاز این بازی دارد و باید دید آیا شاگردان مجتبی حسینی می‌توانند جایگاه اصلی‌شان در جدول را پس بگیرند، یا یاران میشو همانند هفته قبل مدعی کشی خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlebk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدد نحس از جلوی آقای گل پاک می‌شود؟!
پیمان خطر شهریار و صغیری را حس کرد؛