تاریخ انتشار: 1397/12/07 13:20
کد خبر: 108538

چه کسی بجای دژاگه به میدان می رود؟

محرومیت اشکان دژاگه باعث ایجاد تغییر در ترکیب تراکتورسازی خواهد شد.
چه کسی بجای دژاگه به میدان می رود؟

تراکتورسازی در شرایطی در 4 مسابقه قبلی خود به میدان رفته که ترکیب این تیم در همه این بازی ها یکسان بوده است. سرخپوشان فوتبال آذربایجان در بازی های قبلی با نظر جورج لیکنز با یک ترکیب ثابت به میدان رفتند تا مشخص شود این سرمربی بلژیکی علاقه ای به ایجاد تغییر در ترکیب اصلی اش ندارد.

حالا اما با محرومیت اشکان دژاگه از بازی با سپاهان او مجبور خواهد بود تغییراتی را در ترکیبش ایجاد کند. اگرچه تراکتورسازی آنقدر مهره دارد که دست لیکنز برای جایگزینی خالی نماند اما مشخص نیست او چطور ترکیب تیمش را خواهد چید.

اگر لیکنز نخواهد در بازی با سپاهان به ترکیب دفاعی تیمش دست نزند، احسان پهلوان محتمل ترین گزینه ای است که به ترکیب اصلی می رسد و جلوی سپاهان بازی می کند. این هافبک تکنیکی و سرعتی قابلیت بازی در پست وینگر و هافبک وسط را دارد و در صورت اعتماد لیکنز می تواند به کمک تیمش بیاید.

احتمال بعدی اما این است که سرمربی بلژیکی تراکتورسازی از وجود سیداحمد موسوی در پست دفاع راست بهره بگیرد و او اولین بازی اش را انجام دهد تا دانیال اسماعیلی فر یک پست جلوتر برود و در وینگر راست مورد استفاده قرار بگیرد.

همه این ها در صورتی اتفاق می افتد که درخواست فرجام خواهی باشگاه تراکتورسازی برای کارت زرد دژاگه از سوی کمیته انضباطی رد شود و او رسما نتواند مقابل زردهای اصفهانی بازی کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nljkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دژاگه،نقش اول درگیری ها بود!