تاریخ انتشار: 1396/05/10 14:09
کد خبر: 191886

طارمی با این عنوان اروپایی می شود

طارمی با این عنوان اروپایی می شود

مهدی طارمی سرانجام بعد از کش و قوس های زیادی تصمیم گرفت که در پرسپولیس بماند. با وجود آنکه به نظر می رسد که طارمی از ماندن در پرسپولیس خوشحال نیست اما این تصمیم او می تواند در پایان فصل بهترین تصمیم طول دوران بازیگری اش باشد.

طارمی در فصلی که گذشت بسیار خوب ظاهر شد. او به عنوان بهترین گلزن و بازیکن لیگ ایران ظاهر شد. این بازیکن بوشهری در لیگ قهرمانان اروپا از بهترین بود و شانس بالایی برای کسب عنوان آقای گلی دارد و مهم تر اینکه در انتخابی جام جهانی هم گل های بسیار حساسی را برای تیم ملی ایران به ثمر رساند.

طارمی با توجه به آماری که از خود به جای گذاشته شانس بالایی برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن آسیا خواهد داشت. بعد از مدتها فوتبال ایران می تواند یک نامزد در بین سه گزینه نهایی بهترین بازیکن آسیا داشته باشد.

مهاجم سرخ پوشان پایتخت اگر بتواند در دیدار رفت و برگشت برابر الاهلی بدرخشد و در نهایت زمینه ساز قهرمانی سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا شود بدون شک گزینه نخست بازیکن سال آسیا خواهد بود. او با کسب این عنوان به راحتی می تواند راهی یک تیم بزرگ اروپایی شود و به همین خاطر می توان گفت که طارمی نباید از ماندن در پرسپولیس ناراحت و ناراضی باشد.

طارمی در فصل جاری آماده نشان نمی دهد و با بازیکن آماده فصل قبل فاصله زیادی گرفته است. او در دو بازی اخیر برابر نفت و فولاد در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما هنوز موفق به گلزنی نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nn5px

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سفارش مهم علی دایی به مهدی طارمی