تاریخ انتشار: 1396/06/25 07:55
کد خبر: 182862

دلیل ناکامی استقلال اولتیماتوم است!

تارتار گفت: احساس می‌کنم استقلال بابت اولتیماتومی که مدیران این باشگاه به سرمربی تیم دادند نتوانست تمرکز کافی را داشته باشد و متاسفانه نتیجه خوبی را کسب کند.
دلیل ناکامی استقلال اولتیماتوم است!

مهدی تارتار سرمربی فوتبال پارس جنوبی جم بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در جمع خبرنگاران ورزشی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. کل بازی واقعا بهتر از حریف بودیم و در بعضی صحنه‌ها جلو بودیم. این برد را تقدیم به هوادارانی می‌کنم که 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند. خیلی لذت‌بخش است که بتوانیم دل این هوادارانی را که ساعت‌ها قبل در ورزشگاه حضور دارند را شاد کنیم و خوشحالم که با این برد شیرین جو استادیوم بسیار شاد و خوشحال‌کننده بود و نشان دادیم که هواداران پارس جنوبی جم و این استان فرهنگ بالایی دارندو چقدر فوتبال دوست هستند.

وی در ادامه افزود: یک خسته نباشید به اعضای تیم خودم می‌گویم و بازیکنانی که 90 دقیقه تلاش کردند. این سومین بازی بود که گل نخوردیم و توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. خیلی منسجم دفاع کردیم اگر یک مقدار گذشت داشتیم و تا وسط‌های زمین می‌آمدیم می‌توانستیم به گل‌های زیادی دست پیدا کنیم ولی در کل از شرایط بازی تیمم بسیار راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ادامه اظهار داشت: با دیدن فیلم بازی مطمئنا جرائمی را برای بازیکنانی را که در طول بازی کم کاری کرده بودند در نظر خواهیم گرفت به هر حال در بعضی صحنه‌ها اعتقاد داریم بعضی بازیکنان کم کاری کردند ولی نمی‌شود زود قضاوت کرد باید فیلم بازی را کامل ببینیم تا متوجه شویم چه بازیکنی کم کاری کرده و با تیم نبوده.

وی در ادامه افزود: اعتقاد دارم امید در آن صحنه باید پاس می‌داد ولی نمی‌توان زود قضاوت کرد. باید فیلم را کامل ببینم شاید مدافعی جلویش بوده که نتوانسته تصمیم بگیرد ولی باید فیلم را ببینیم تا نظر بدهم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص ناراحتی امید سینک از نزدن پنالتی اظهار داشت: مطمئنا بازیکنی که خوشحالی نمی‌کند با خوشحالی تیم چه از نظر انضباطی و چه از نظر فوتبالی برخورد سنگینی خواهیم کرد. مطمئن باشید هر کاری را انجام می‌دهیم تا بازیکنی را که با ما نیست درست کنیم برخورد جدی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در این بازی 4-3 تک با تک داشتیم ولی این بازی جو سنگینی داشت. شرایط متفاوتی داشت بعضی از بازیکنان برای اولین بار مقابل تیم بزرگی مثل استقلال تهران قرار گرفته بودند ولی در کل از نتیجه‌ای که کسب کردیم راضی هستم و از اینکه خوب دفاع کردیم خوشحالم. در نیمه دوم تیم استقلال تهران خوب بازی کرد حتی یک توپ هم به تیر دروزاه ما زد که در این صحنه ما خوش شانس بودیم به هر حال استقلال تیم بزرگی است و خیلی خوب بازی می‌کند. احساس می‌کنم استقلال بابت اولتیماتومی که مدیران این باشگاه به سرمربی تیم دادند نتوانست تمرکز کافی را داشته باشد و متاسفانه نتیجه خوبی را کسب کند.

وی در پایان درخصوص اینکه آیا فکر می‌کردید که تا به اینجای لیگ نتایج خوبی کسب کنید یا خیر، اظهار داشت: راستش فکر نمی‌کردم که با این امتیاز در بالای جدول باشیم اما هدف ما در سال اول حضور در لیگ برتر این بود که در لیگ بمانیم ولی در ادامه دیدیم که شرایطی داریم که می‌توانیم جزء تیم‌های بالانشین باشیم در ادامه دو بازیکن خوب جذب کردیم تا روند خوبی را ادامه بدهیم. دوست داریم در بالای جدول باشیم به نظرم این چالش بسیار جذاب است و دوست داریم تا پایان لیگ این چالش را ادامه دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nn6bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دروازه بان سابق استقلال لیدر شد! +عکس