تاریخ انتشار: 1402/01/28 15:48
کد خبر: 7662

رونمایی از هنر ساپینتو در برابر هوادار| ریکاردو، همانی که هواداران می‌خواهند

ساپینتو در بازی با هوادار هنر خود را نشان داد.
رونمایی از هنر ساپینتو در برابر هوادار| ریکاردو، همانی که هواداران می‌خواهند

استقلال در بازی با هوادار تهران در نیمه اول ۲ گل زد اما از سوی داور به دلیل اعلام آفساید هر ۲ گل رد شد تا هر دو تیم بدون گل زده راهی رختکن بشوند تا شانس‌های خود را در نیمه دوم بازی دنبال نمایند.

استقلال که به شدت نیاز به هر سه امتیاز بازی داشت، یک نکته را هم در نظر گرفته بود که نباید از رقبای خود از نظر تفاضل گل پایین‌تر باشد چرا که در صورت برابر بودن امتیازها در پایان لیگ، این موضوع می توانست دست شاگردان ساپینتو را از جام کوتاه نماید.

آبی پوشان با این هدف وارد میدان شدند و تمام ۶ گل این بازی  را در نیمه دوم مسابقه به ثمر رساندند. این یعنی ساپینتو مربی برتر نیمه است که در ۱۵ دقیقه استراحت بین ۲ نیمه توانست بخوبی تاکتیک‌های مدنظرش را به بازیکنانش دیکته کند.

آبی‌ها ۳ گل را در ۱۰ دقیقه پایانی بازی درون دروازه حریف جا دادند که گل آخر آنها توسط سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم از روی نقطه پنالتی به تور هوادار نشست. هر چند ساکت الهامی اعتقاد داشت استقلالی‌ها برای تحقیر تیم هوادار توپ را به حسینی سپردند تا ضربه پنالتی را بزند اما به هرحال نام دروازه‌بان استقلال هم در گلزنان لیگ بیست و دوم قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnlx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال- هوادار؛ ساپینتو به دنبال‌ پس گرفتن امانتی از یحیی قبل از دربی

چشمان ساپینتو به ساق‌های این ستاره
نیاز مبرم به گلزنی‌های بیشتر استقلال

معادله پیچیده خط هافبک استقلال
کدام ستاره نیمکت‌نشین می‌شود؟