تاریخ انتشار: 1396/06/29 09:04
کد خبر: 182114

دیدار سپاهان و پرسپولیس معروف به ال کلاسیکو ایرانی/جدال برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار!

تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران فردا شب به مصاف هم خواهند رفت.
دیدار سپاهان و پرسپولیس معروف به ال کلاسیکو ایرانی/جدال برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار!

تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران فردا شب در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند تا مهم ترین دیدار این هفته را برگزار کنند.

سپاهان که روزهای خوبی را سپری نمی کند، در بازی قبلی خود با دوگل از فولاد خوزستان شکست خورد تا از 6 بازی خود تنها 6 امتیاز جمع کرده باشد. تیم پرسپولیس هم بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در بازی قبلی خود در لیگ برتر مقابل پیکان تهران شکست خورد تا هم صدر را از دست بدهد و هم این که با تلنگر جدی مواجه شود.

دیدار سپاهان و پرسپولیس که به ال کلاسیکو ایرانی معروف شده است، برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد؛ سپاهان امیدوار است تا نتایج ضعیف خود در بازی های قبلی و حذف از جام حذفی را با برد برابر قرمزهای تهران به دست فراموشی بسپارد. از طرفی پرسپولیس هم می خواهد، قبل از رقابت حساس با الهلال عربستان، حریف دیرینه خود را شکست بدهد و با روحیه مضاعفی راهی ابوظبی شود.

جدال برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار سرمربیان کروات دوتیم یکی از نکات مهم این بازی خواهد بود. همچنین شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که چندسالی در سپاهان حضور داشت، مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد. ساسان انصاری هم که مدتی در پرسپولیس بازی می کرد، انگیزه های زیادی دارد تا توانایی های خود را به رخ برانکو و سرخپوشان بکشد.

دیدار دو تیم از ساعت 20 آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnqqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کرانچار اعتراف کرد؛ بخت اول قهرمانی پرسپولیس است