تاریخ انتشار: 1395/07/03 17:21
کد خبر: 259614

شمالی ها در لیگ یک تاریخ سازی کردند!

در هفته هشتم مسابقات لیگ آزادگان هر چهار نماینده این منطقه موفق شدند به پیروزی دست یابند تا رتبه سوم تا ششم مسابقات در پایان هفته هشتم در اختیار شمالی‌ها باشد.
شمالی ها در لیگ یک تاریخ سازی کردند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، رقابت‌های لیگ آزادگان در هفته هشتم خود پیگیری شد و تیم‌های سپیدرود، ملوان، خونه به خونه و نساجی مازندران موفق شدند به ترتیب رتبه‌های سوم تا ششم جدول رده بندی مسابقات را به خود اختصاص دهند.

البته تنها دو بازی از این چهار دیدار در شمال برگزار می شد و در یکی از این دیدارها که خونه به خونه بابل میزبان راه‌آهن شد، این تیم توانست در یک بازی مقتدرانه همان چیزی را انجام دهد که از این تیم انتظار می‌رفت. شاگردان علیرضا مرزبان موفق شدند در یک بازی تهاجمی با 6 گل حریف خود راه‌آهن را که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود را شکست دهند تا با کسب دو برد پیاپی ناکامی‌های هفته‌های پیشین را به دست فراموشی بسپارند و با کسب 15 امتیاز به 3 امتیازی تیم‌های اکسین و گل‌گهر در صدر جدول برسند.

دیدار دیگری که در شمال برگزار می‌شد به شاگردان محمد مایلی کهن در انزلی تعلق داشت. ملوانی‌ها که کم کم به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند، موفق شدند در خانه، مس کرمان را که هفته قبل اولین پیروزی خود را در یزد جشن گرفته بود، شکست دهند تا با کسب 14 امتیاز در رتبه 5‌ام جدول جای گیرند.

دو بازی دیگر شمالی‌های فوتبال کشور در کرمان و اهواز انجام شد.

تیم نساجی مازندران که روزهای خوشی را با محمود فکری مدافع سابق استقلال پشت سر می‌گذارد موفق شد در ادامه روند رو به رشد خود تیم مس رفسنجان را در خانه این تیم با یک گل شکست دهد تا 13 امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر نسبت به ملوان بندر انزلی در رتبه ششم جدول قرار گیرد.

آخرین تیم خوشبخت خطه شمال در هفته هشتم لیگ آزادگان، تیم قدیمی و ریشه دار سپیدرود رشت بود که موفق شد در خانه استقلال اهواز این تیم را شکست دهد تا خود را به عنوان بهترین تیم این خطه تا اینجای مسابقات مطرح کند. تیم استقلال اهواز فصل گذشته را در لیگ برتر با بدترین نتایج ممکن به پایان رساند و اکنون هم حال و روز خوشی ندارد و در رتبه آخر جدول هجده تیمی این مسابقات قرار گرفته است. تیم سپیدرود رشت با مربیگری نظر محمدی موفق شد با کسب این سه امتیاز دور از خانه، 17 امتیازی شود تا در رتبه سوم جدول مسابقات قرار گیرد.

کسب این نتایج ارزشمند برای نمایندگان شمال کشور باعث شد تا آن‌ها رتبه‌های سوم تا ششم مسابقات را به خود اختصاص دهند. در رده بندی فعلی مسابقات رده سوم متعلق به تیم سپید رود، رده چهارم متعلق به تیم ملوان و رتبه‌های پنجم و ششم به ترتیب در اختیار خونه به خونه بابل و نساجی مازندران قرار گرفته است تا روز خوب شمالی‌های لیگ آزادگان در هفته هشتم تکمیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noodx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت تیم‌های لیگ یکی به جام حذفی بعد از دو سال دوری
اختصاصی/