تاریخ انتشار: 1397/07/07 16:54
کد خبر: 128386

نکته ای که السدی ها را ناراحت و پرسپولیسی ها را خوشحال می کند

حریف قدرتمند قطری در این فصل از لیگ قهرمانان آمار مناسبی در بسته نگه دروازه خود به جا نگذاشته و این امیدواری را در بین سرخپوشان شکل داده که موفق به گشودن دروازه حریف شوند.
نکته ای که السدی ها را ناراحت و پرسپولیسی ها را خوشحال می کند

پرسپولیس در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه جاسم بن حمد رو در روی السد قطر قرار بگیرد.

این مسابقه در حالی به انجام می رسد که حریف قدرتمند پرسپولیس در این دوره از رقابت ها یک ضعف بزرگ داشته است که شاید چندان به آن اشاره نشده باشد.

شاگردان فریرا در این دوره از بازی ها تا به اینجا ده بازی را انجام داده که در این تعداد بازی تنها یک بار موفق شده کلین شیت کند و آن هم بازی چهارم مرحله گروهی مقابل نسف قارشی بود که با نتیجه 4-0 حریف ازبک خود را از پیش رو برداشت. 

این نشان می دهد که پرسپولیس هم علیرغم مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند این شانس را خواهد داشت تا مانند 9 بازی دیگر السد مقابل رقبانش، دروازه این تیم را باز کند و امتیاز بزرگی را در خانه حریف به چنگ بیاورد. تنها کلین شیت السد در حالی ثبت شده که در سوی مقابل پرسپولیس در نیمی از مسابقات خود در لیگ قهرمانان این فصل دروازه خود را بسته نگه داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwx5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الجزیره حریف  پرسپولیس در مرحله ی بعدی شد