تاریخ انتشار: 1402/04/08 19:49
کد خبر: 3586

باید بهترین‌ها را جذب کنیم/ سقف قرارداد فقط برای استقلال است!

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، گفت: باید بهترین بازیکنان را جذب کنیم چراکه هواداران از تیم و من توقع موفقیت دارند.
باید بهترین‌ها را جذب کنیم/ سقف قرارداد فقط برای استقلال است!

جواد نکونام در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همه تیم‌ها برای رسیدن به جام تلاش می کنند و ما نیز برای موفقیت و در نهایت قهرمانی تلاش خواهیم کرد. مهم بود که از امروز کارمان را شروع کنیم و مطمئن باشید تا روز آخر مسابقات برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیم.

وی در خصوص احتمال جذب مجید حسینی ملی‌پوش و لژیونر فوتبال کشورمان، بیان کرد: اسمی از بازیکن نمی‌آورم، اما مذاکراتمان با نفرات مدنظر در حال انجام شدن است تا آنان را جذب کنیم.

نکونام در خصوص حمایت گسترده هواداران از حضورش در استقلال، توضیح داد: واقعا شرمنده هواداران شدم و باید تلاش کنیم در برنامه دو ساله‌ای که با باشگاه استقلال داریم به هدفمان رسیده و موجب شادی آنان شویم.

وی گفت: خیلی شفاف می‌گویم که باید بهترین‌ها را جذب کنیم چراکه هوادار از من و تیم توقع دارد. باید بهترین‌ها در تیم باشند تا به نتایج مناسب برسیم. مسیرمان مشخص است و در فاصله ۳۵ روز تا آغاز لیگ، برنامه‌ها را یک به یک پیش می‌بریم.

سرمربی جدید استقلال در خصوص خروجی‌های استقلال، گفت: ابتدا باید بازیکنان مد نظر جذب شوند تا نسبت به آن خروجی داشته باشیم. هر بازیکنی که بگیریم، یک نفر از فهرست کنار گذاشته می‌شود.

وی در مورد شرایط نامشخص سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، گفت: بهترین تصمیم را برای تیم و بازیکنان خواهم گرفت. برای تمامی پست‌ها برنامه‌ریزی داریم تابه موفقیت برسیم.

نکونام در مورد فعالیت قدرتمند برخی رقیبان در نقل و انتقالات، گفت: آنها کار خود را قبل از اتمام لیگ گذشته آغاز کرده‌اند. بحث سقف قرارداد هم فقط برای استقلال است تا به تیم ما ضربه بزنند. همه حق دارند بهترین‌ها را جذب کنند ولی کسی حق ندارد به استقلال ضربه بزند.

وی گفت: با برخی لژیونرها صحبت کردم اما نمی‌خواهند به لیگ ایران برگردند. چند گزینه دیگر هم داریم که باید جذب شوند و نامشان را فعلا مطرح نمی کنیم چون بالافصله برخی تحکراتی می کنند تا بازیکنان از استقلال دور شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nx6k4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو به ایران بازگشت / زمان آغاز تمرین استقلال مشخص شد