تاریخ انتشار: 1398/06/05 20:51
لیگ برتر فوتبال جوانان کشور؛
کد خبر: 90062

چشم انتظار رونمایی از مدعیان فصل جدید

آغاز فصل جدید لیگ برتر جوانان کشور با چند دیدار هفته اول آن برگزار خواهد شد.
چشم انتظار رونمایی از مدعیان فصل جدید

لیگ برتر جوانان کشور با آغاز چند دیدار امروز و فردا هفته اول آن بصورت رسمی آغاز شده است که ما به بازی های این هفته اشاره ای کرده ایم.

شاهین شهرداری بوشهر_ملوان بندر انزلی

شاهین با توجه به حضور سرمربی قدرتمند در راس تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت از طرفی ملوان بندر انزلی با توجه به حواشی های اخیر باید تمام توان خود رو به کار ببرند تا ره فصل قبل امیدهای خود رو تکرار نکنند.

نساجی مازندران _مقاومت تهران

تیم یکدست و خوب نساجی با هدایت علی حسین جانی امسال یکی از مدعیان اصلی خواهد بود و تیم مقاومت تهران ک زمزمه هایی مبنی بر فروش امتیاز خود رو داشتند چندان دل به این مسابقات خوش نکرده اند .

نفت اهواز _تراکتور سازی تبریز

نفتی ها امسال خیلی بی سر و صدا نفرات خود رو جذب کردند البته این تیم بنا بر شنیده ها هر فصل باید ده بازیکنی شرکتی داخل تیم داشته باشه_ تراکتوری ها امسال سکان خود رو به عباس محمدیان مربی نه چندان موفق سپرده اند این در حالیست ک هنوز تکلیف مدیر آکادمی هنوز مشخص نشده است

بهمن شیراز _ فولاد خوزستان

بهمن شیراز تیمی که با خرید امتیاز البدر  امسال در این مسابقات شرکت خواهد کرد مدیریت این تیم بر  عهده اقای محسنی می باشد این تیم با جذب چند بازیکن بومی انتظار میرود حریف سر سختی برای فولاد باشد _تیم جوانان فولاد خوزستان امسال با حفظ ملی پوشان خود یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار خواهد رفت.

گل گهر سیرجان _مس کرمان

گل گهری ها فصل قبل بهترین فصل فوتبالی خود رو پشت سر گذاشتن و این تیم در آخرین بازی دوستانه خود به نتیجه مساوی رضایت داد_تیم مس کرمان امسال مربی با دانشی رو روی نیمکت خواهد داشت حسین خانی و یارانش هم یکی دیگر از مدعیان خواهد بود.

سپاهان اصفهان _ ذوب آهن اصفهان

دربی اصفهان یکی از جذاب ترین بازی های هفته اول به شمار خواهد رفت تیمی که فصل قبل با هدایت فرهاد بهادرانی عنوان قهرمانی رو کسب کرد _برای تیم ذوب آهن هم امسال وضعیت چندان مطلوبی رو تصور نمیشه کرد.

رضا کاردوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nx8ag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری نشست رئیس کمیته جوانان با رئیس هیات فوتبال البرز