تاریخ انتشار: 1402/04/01 13:51
کد خبر: 3986

این تیم لیگ برتر سه گلر استقلالی جذب کرد!

حضور رشید مظاهری در نساجی یکی از اتفاقات جالب نقل و انتقالات است؛ گلر سابق استقلال حالا به مهدی رحمتی واشکان نامداری پیوسته است.
این تیم لیگ برتر سه گلر استقلالی جذب کرد!

 رشید مظاهری یکی از گلرهای باتجربه فوتبال است که مقصد او برای فصل جدید جذابیت های ویژه ای داشت. خیلی از طرفداران فوتبال منتظر تصمیم نهایی رشید برای فصل جدید بودند و با اینکه تصور می شد انتقال او به روزهای آخر بکشد اما این گلر باتجربه تصمیم گرفت زودتر از حد تصور انتخاب خود را انجام بدهد.

در شرایطی زمزمه هایی درباره بازگشت رشید مظاهری به استقلال هم به گوش می رسید، این دروازه بان باتجربه تصمیم گرفت فصل جدیدلیگ برتر را در نساجی مازندران سپری کند.

سیدمهدی رحمتی سرمربی تازه وارد نساجی تاکید زیادی روی استخدام رشید مظاهری برای فصل جدید داشت و در نهایت با مذاکرات صورت گرفته این دروازه بان را راضی به حضور در شمال کشور کرد.

نکته قابل توجه درباره انتقال رشید به نساجی به قرار گرفتن او در کنار سیدمهدی رحمتی و اشکان نامداری (مربی دروازه بان ها) برمی گردد. رحمتی که خودش سالها کاپیتان استقلال بود و نامداری نیز چند سال پیراهن آبی ها را برتن کرد. از این رو حالا با اضافه شدن رشید به نساجی به نوعی جمع گلرهای سابق استقلال در تیم شمالی جمع شده که اتفاق جذابی محسوب می شود.

بی شک یکی از دلایل مهم انتخاب نساجی توسط رشید حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است که فرصت دوباره ای را در اختیار دروازه بان باتجربه فوتبال ایران قرار می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxvr4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قفس توری نساجی محکم شد/ رشید مظاهری شاگرد رحمتی شد