تاریخ انتشار: 1396/01/17 13:52
کد خبر: 218962

تمرین پرسپولیس تحت تاثیر قهرمانی زودهنگام

بازیکنان پرسپولیس با توجه به شرایط جدولی قهرمانی خود در لیگ شانزدهم را قطعی می‌دانند و امروز با شور و حرارت خاصی تمرین خود را به پایان رساندند.
تمرین پرسپولیس تحت تاثیر قهرمانی زودهنگام

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اکنون با فاصله 12 امتیازی در فاصله 5 هفته مانده به پایان فصل در صدر جدول قرار دارند و این مساله باعث شده تا آنها در پایان پیروزی روز گذشته خود برابر پیکان نسبت به قهرمانی سرخپوشان به قطعیت دست یابند و تمرین امروز را تحت تاثیر قهرمانی زودهنگام به پایان برسانند. 


سرخپوشان امروز تمرینات ریکاوری پس از دیدار برابر پیکان و یک برد شیرین در هفته بیست و ششم لیگ برتر را از ساعت 11:15 دقیقه پس از صحبت‌های سرمربی در ورزشگاه شهید کاظمی و در هوایی بسیار خوب در دو گروه برگزار کردند.


بازیکنان اصلی ابتدا در سالن بدنسازی و پس از آن در زمین چمن حضور یافتند و تمرینات ریکاوری خود را زیر نظر مارکو با دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی انجام دادند و بعد از آن راهی رختکن شدند.


بازیکنان ذخیره در بازی روز گذشته نیز پس از گرم کردن در سالن بدنسازی راهی زمین چمن شده و زیر نظر کادر فنی به تمرینات تاکتیکی پرداخته و در ادامه به ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه پرداختند.


تمرینات امروز تحت تاثیر برد شیرین دیدار برابر پیکان قرار داشت و بازیکنان با شادی و شور خاصی تمرینات خود را به پایان رساندند.


تمرین روز جمعه نیز از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyjpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منشا: پایان فصل در مورد پرسپولیس تصمیم می گیرم