تاریخ انتشار: 1396/01/26 12:37
سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 217038

پاشازاده: اگر در آلومینیوم باشم، از نیروهای بومی بیشتری استفاده خواهم کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اولویت خود در فصل آتی رقابتهای لیگ یک را استفاده از نیروهای جوان بومی برای ساختن تیمی مقتدر خواند.
پاشازاده: اگر در آلومینیوم باشم، از نیروهای بومی بیشتری استفاده خواهم کرد

به گزارش فرتاک ورزشی از اراک، در ارتباط با عملکرد تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه به نمایش گذاشتیم و با تکیه بر شناختی که با زحمات کادرفنی، از تیم حریف کسب کرده بودیم فوتبال بانظم و دیسیپلینی را ارائه کردیم.

وی افزود: در خط حمله می توانستیم بهتر از این کار کنیم اما همیشه در تیم های ایرانی موقعیت های زیادی از دست می رود که ما هم در این بازی از این امر مستثنی نبودیم، با این وجود از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم گرچه می توانستیم گلهای بیشتری به حریف بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در ادامه به قدردانی از هواداران فوتبال در قائمشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: از طرفداران خوب نساجی که تنها تیم خود را تشویق کردند و جو زیبایی در ورزشگاه شهید وطنی به راه انداختند تشکر می کنم، جای طرفداران فهیم آلومینیوم هم در این مسابقه خالی بود تا جو فوتبالی این مسابقه از آنچه که بود زیباتر شود.

پاشازاده در ارتباط با دیدار آتی تیمش مقابل گل گهر سیرجان نیز تصریح کرد: بازی بعدی هم مثل این بازی برایمان اهمیت ویژه ای دارد چرا که ما به لیگ، بازی به بازی نگاه می کنیم و هر بازی برایمان اهمیت خاصی دارد و در آن با تمام وجود فوتبال بازی میکنیم چرا که به دنبال این هستیم که لذت برد را به هوادارانمان تقدیم کنیم و شادی را به شهرمان اراک بیاوریم.

وی در ارتباط با شناختش از تیم گل گهر نیز گفت: در زمان حضور در راه آهن با این تیم تقابل داشته ام و نسبت به آنها شناخت دارم، کادر فنی تیم نیز در حال کار کردن روی این تیم هستند و امیدواریم روز بازی بتوانیم با دیسیپلین چه در دفاع و چه در حمله عملکرد بی نقصی از خود به جا بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در ادامه در ارتباط با دیدار هفته گذشته با مدیرعامل شرکت ایرالکو گفت: جلسه بسیار خوب و دلگرم کننده ای بود و دکتر اخوان انرژی مثبت بسیار خوبی به مجموعه ما دادند،ایشان انسان بسیار بزرگی هستند و بی نهایت خرسندم که با ایشان ملاقات کردم، انسانهای بزرگ را دوست دارم چرا که تاثیرگذار هستند و می توان آنها را الگوی خود قرار داد.

پاشازاده ادامه داد: همواره سعی خواهم کرد از نحوه مدیریت و برخورد چنین افرادی با اطرافیانشان الگوبرداری کنم، امیدوارم بتوانیم در سایه حمایتهای ایشان برنامه ریزی خوبی برای فصل آینده داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص اهدافش در فصل آتی رقابتها در صورت ادامه همکاری با آلومینیوم گفت:فصل آینده هدفمان حضور مقتدرانه در رقابتها با بهره گیری از بازیکنان بومی خواهد بود، همانطور که در این هفته ها به جوانها میدان می دهیم و آنها را به سرمایه ای برای آینده تبدیل می کنیم سعی می کنیم در فصل آتی نیز جوانهایی که واقعا با استعداد هستند را در استان شناسایی کنیم و همانطور که پیشتر هم ثابت کرده ایم استعدادیابی کنیم تا تیمی بسازیم که هم طرفدارانش و هم مسئولین از آن راضی بوده و خوشحال باشند.

پاشازاده افزود: کار، کار دشواری است اما با برنامه ریزی، وقت گذاشتن و بودجه ای معقول می توان آن را عملیاتی کرد.

وی در خصوص وضعیت فعلی باشگاه نیز گفت: خوشبختانه با مدیریت مهندس محمودی، دکتر اخوان و هیئت مدیره محترم که به نمایندگی از آنها از آقای محمدی نام می برم و با عنایت به تلاشهای بسیار این عزیزان که برای جذب منابع مالی باشگاه بی وقفه می کوشند، وضعیتی فراهم شده است که بتوانیم کارمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: ما در داخل زمین تلاشمان را می کنیم و در سوی دیگر این افراد در بیرون از زمین تلاشهای بسیاری انجام می دهند که ان شالله با حمایت های هیئت مدیره شرکت که تا همین جا نیز به ما لطف داشته اند و همکاری زیادی با ما کرده اند همگی سعی می کنیم دست در دست هم در برابر مردم خوب اراک سربلند باشیم.

پاشازاده در پایان از هواداران آلومینیوم خواست در دیدار پیش رو این تیم را تنها نگذارند و افزود: با تمامی مشکلاتی که بر سر راهمان قرار داشت و با وجود اینکه بازیکنان زیادی در نیم فصل از جمعمان جدا شده بودند اما توانستیم با کسب نتایج مناسب در حال حاضر بالاتر از تیمهای پارس جنوبی و خونه به خونه، بهترین تیم هفته های اخیر لیگ یک باشیم که امیدواریم هوادرانمان نیز با دیدن این نتایج حمایت های همیشگی خود از جوانان شهرشان را دریغ نکنند و در دیدار با گل گهر با حظور در استادیوم الگوی خوبی برای سایر فوتبال دوستان شهر ها باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyzex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غلبه برنساجی در قائمشر اوج هنرنمایی سرممربی استقلالی
روزهای درخشان پاشازاده ادامه دارد؛

پاشازاده: برخی‌ها دوست ندارند من در آلومینیوم نتیجه بگیرم
اختصاصی| سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛

پاشازاده: مدیریت باشگاه برای رفع مشکلات مالی تلاشهای بسیاری می‌کند
حامی بزرگی به نام هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم داریم؛

پاشازاده و واژه ای به نام تحول در آلومینیوم اراک
اختصاصی| نگاهی بر عملکرد فوق العاده مهدی پاشازاده؛