تاریخ انتشار: 1395/11/30 13:55
کد خبر: 228338

آمار چند برابری گلزنی پرسپولیس در دربی!

به طور کلی دقایق پایانی داربی تهران گل‌های زیادی دارد و انگار تازه در این لحظات است که بازیکنان دو تیم ناگهان یادشان می‌آید به سمت دروازه هم یورش ببرند.
آمار چند برابری گلزنی پرسپولیس در دربی!

 با این حال بی‌گمان هیجان زدن گل‌های دقیقه90 به بعد چیز دیگری است. در هشتاد و چهار شهرآوردی که تا به حال برگزار شده، شاهد به ثمر رسیدن 9 گل در دقیقه90 یا وقت‌های تلف شده بوده‌ایم. آخرین این گل‌ها را جلال حسینی به ثمر رساند. این هفتمین گل پرسپولیسی‌ها در اوقات تلف شده بود که از این نظر فاصله آنها را با استقلال افزایش داد. آبی‌ها تا به حال کلا دو بار توسط پیروزی قربانی و فرهاد مجیدی در دقیقه90 یا بعد از آن به گل رسیده‌اند که هر دو مورد هم تاریخی و سه امتیازی بوده. در مورد پرسپولیس اما در کنار گل‌های سرنوشت‌ساز دقیقه90 به بعد که توسط نفراتی مثل ایمون زاید، بنگستون، مازیار زارع و صفر ایرانپاک به ثمر رسیده، گل‌هایی هم داشته‌ایم که نتیجه کلی بازی را تغییر نداده؛ مثل همین گل آخر جلال و یا گل همایون بهزادی در بازی شش‌تایی‌ها و گل حسین کلانی در پیروزی 4بریک داربی سال1350.

پرسپولیس: صفر ایرانپاک (داربی7)، حسین کلانی (داربی8)، همایون بهزادی (داربی12)، مازیار زارع (داربی66)، ایمون زاید (داربی74)، جری بنگستون (داربی81)، جلال حسینی (داربی84)

استقلال: پیروز قربانی (داربی58)، فرهاد مجیدی (داربی69)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nz8kr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم استقلالی و لطف بزرگش به استقلال!