تاریخ انتشار: 1395/11/08 20:08
کد خبر: 233086

در غیاب سه بازیکن اصلی؛ رضائیان به ترکیب پرسپولیس بازگشت!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باز هم در غیاب سه بازیکن اصلی به نظر نمی‌رسد که بخواهد در غیاب سه بازیکن اصلی‌اش به اوکراینی ها بازی بدهد.
در غیاب سه بازیکن اصلی؛ رضائیان به ترکیب پرسپولیس بازگشت!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در هفته نوزدهم لیگ برتر در قم به مصاف صبا خواهد رفت که در این بازی سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

پرسپولیس در این مسابقه دو مدافع اصلی خود را یعنی ربیع‌خواه و سید جلال حسینی را در اختیار ندارد اما صادق محرمی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در دو بازی قبلی نشان داده که توانایی خوبی در بازی در دفاع میانی دارد.

برانکو برای این مسابقه در نظر دارد تا از حسین ماهینی بازیکنی که از ابتدای لیگ به عنوان دفاع راست در ترکیب پرسپولیس قرار داشت و در غیاب ربیع‌خواه به دفاع چپ رفته را در قلب خط دفاع به کار بگیرد تا از رامین رضائیان در دفاع چپ استفاده کند.

 محسن مسلمان ، کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی و سامان نریمان جهان چهار بازیکن تیم برانکو در میانه میدان خواهند بود تا در غیاب احمدزاده، نریمان جهان اولین تجربه حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را به دست آورد.

برانکو در خط حمله نیز در غیاب مهدی طارمی، وحید امیری را یک خط به جلوخواهد آورد تا اینبار پس از هفته ها دوباره زوج علیپور و امیری را در خط حمله پرسپولیس شاهد باشیم.

البته در این میان سرمربی سرخپوشان روی حضور پریموف در ترکیب اصلی هم نیم نگاهی دارد تا وحید امیری را به جای نریمان جهان یک خط به عقب بفرستد چراکه در تمرینات روزهای اخیر چند بار از این بازیکن در میان نفرات اصلی استفاده کرده است اما به نظر نمی‌رسد این مربی کروات اعتماد لازم را به مهاجم اوکراینی اش برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzjyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرملاچعب: باور کنید حالم خوب است