تاریخ انتشار: 1395/12/13 02:06
کد خبر: 225562

این دعوا را یادت رفته آقای رضاییان/ فراموشکار، مثل رامین!

بعداز اخراج دو بازیکن پرسپولیس از اردوی امارات، علی علیپور بلافاصله به تهران برگشت، اما رامین رضاییان در امارات ماند تا شاید پا در میانی‌ها نتیجه بدهد و او بتواند در بازی با الوحده برای تیمش به میدان برود. با این وجود این اتفاق رخ نداد و رضاییان هم ناچار شد زودتر از کاروان سرخپوشان به کشورمان برگردد. او همانطور که در بازگشت از امارات نسبت به علیپور تاخیر داشت، در زمینه عذرخواهی از هواداران هم نسبت به بازیکن هم‌تیمی‌اش تعلل کرد. علیپور صبح روز بعد از درگیری با درج پیامی از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد، اما 24ساعت طول کشید تا رضاییان خودش را مجاب به عرض پوزش کند. جالب اینجاست که رامین در متنش نوشته بود اولین بار است که نتوانسته خودش را کنترل کند و چنین حاشیه‌ای ساخته، در حالی که حداقل یک مورد درگیری حاد دیگر در کارنامه فوتبالی این بازیکن به چشم می‌خورد.

موضوع به دو سال پیش و زمانی بر می‌گردد که رضاییان بازیکن راه‌آهن بود. آن سال راه‌آهن با تمام وجود برای بقا در لیگ تلاش می‌کرد. در فاصله یک هفته به پایان فصل، این تیم در یک بازی بسیار مهم به مصاف پیکان رفت تا داربی ته‌جدولی‌ها برای بقا شکل بگیرد. در شرایطی که پیکان دو بر یک از راه‌آهن جلو بود، رامین در پنج دقیقه آخر دو گل زد تا تیمش شکست را با پیروزی عوض کند. او بعد از زدن گل برتری راه‌آهن در ثانیه‌های پایانی به سمت نیمکت حریف رفت و جلوی چشم صمد مرفاوی شادی کرد. فاصله آنها آنقدر با هم کم بود که مرفاوی از کوره در رفت و به شکل فیزیکی با او درگیر شد.

این یکی از مهمترین حواشی لیگ چهاردهم بود که البته پایانی کلیشه‌ای داشت؛ رضاییان در مقابل دوربین تلویزیونی از مرفاوی عذرخواهی کرد تا غائله ختم شود. سوال مهم این است که بالاخره رضاییان بعد از این همه سال کسب تجربه و حالا که بازیکن ملی شده، قصد ندارد کمی سنجیده‌تر رفتار کند تا اینقدر ناچار به عذرخواهی از این و آن نشود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzlgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چرا برانکو، رامین رضاییان را دوست ندارد؟