تاریخ انتشار: 1395/11/13 12:41
کد خبر: 232114

مردم افغانستان پرسپولیسی هستند یا استقلالی؟

مردم افغانستان پرسپولیسی هستند یا استقلالی؟

فیصل شایسته هافبک افغانستانی تیم فوتبال پیکان درباره حضورش در این تیم و اینکه با چه شرایطی به جمع شاگردان جلالی پیوسته می‌گوید: «باشگاه پیکان به من پیشنهاد همکاری داد و من دیدم شرایط این باشگاه بد نیست. با استعلام از وضعیت این باشگاه متوجه شدم بازیکنان خارجی در پیکان شرایط خوبی دارند، پول بازیکنان به موقع پرداخت می‌شود، ساختار مناسبی در باشگاه وجود دارد و به همین دلیل تصمیم گرفتم با پیکان قرارداد امضا کنم. من 25 ساله هستم و هنوز فرصت زیادی دارم که بتوانم پیشرفت کنم. به همین دلیل می‌خواهم در پیکان خوب کار کنم تا در آینده بتوانم به تیم‌های بزرگتر ایران بپیوندم. بالاخره ایران کشوری است که مردمش با ما همزبان هستند و به نظرم اینجا می‌توانم رشد کنم.»
این بازیکن شناخت نسبتا خوبی از تیم‌های ایرانی دارد: «صددرصد می‌خواهم به تیم‌های بزرگتری بروم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند اما اکنون تمرکزم روی پیکان است. فعلاً به چیز دیگری فکر نمی‌کنم اما می‌دانم که پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان تیم‌های بزرگی در ایران هستند.»
شایسته در پاسخ به این پرسش که علاقه مردم افغانستان به فوتبال ایران چقدر است و آیا خودش به تیم خاصی علاقه دارد یا نه می‌گوید: «علاقه مردم افغانستان به فوتبال ایران بسیار زیاد است و بیشتر مردم هم پرسپولیس را دوست دارند و نتایجش را دنبال می‌کنند. من خودم شناخت زیادی از تیم‌های ایرانی ندارم و از بین بازیکنان ایرانی هم بیشتر اشکان دژاگه، سردار آزمون و، رضا قوچان‌نژاد را می‌شناسم که در فوتبال اروپا بازی می‌کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzomk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهباززاده، آندو و چشمی کجا می‌روند؟
48 ساعت تا پایان پنجره زمستانی؛