تاریخ انتشار: 1395/12/22 15:23
کد خبر: 223514

اوزیل: آینده ام در آرسنال به ماندن ونگر بستگی ندارد؛ انتقادات همیشه همراه من بوده است

هافبک آلمانی آرسنال در خصوص شرایط کنونی اش صحبت کرد.
اوزیل: آینده ام در آرسنال به ماندن ونگر بستگی ندارد؛ انتقادات همیشه همراه من بوده است

مسوت اوزیل، هافبک 29 ساله آلمانی آرسنال هنوز قراردادش با این تیم را تمدید نکرده اما وی در گفتگو با بیلد در خصوص شرایطش صحبت کرد:

هرچیزی ممکن است. صحبت هایی با آرسنال داشته ام اما اکنون می خواهم روی فصل جاری تمرکز کنم. آرسن ونگر یکی از دلایل اصلی پیوستن به من به آرسنال بود اما گاهی اوقات برخی چیزها در فوتبال خیلی سریع پیش می روند و شما نمی توانید هرگز برای این گونه اتفاقات برنامه ریزی داشته باشید. پس به همین خاطر این که بگویم آینده ام به مربی تیم بستگی خواهد داشت، مسئله ای غلط است.

اوزیل درباره انتقادات وارده گفت: 

از وقتی که فوتبالم را آغاز کرده ام، همیشه انتقادات همراه من بوده و من در وردربرمن، رئال مادرید، تیم ملی آلمان و حالا در لندن مورد انتقاد قرار گرفته ام. البته که این موضوع خوشحال کننده نیست اما حالا نسبت به انتقادات سرسخت تر شده ام. سعی می کنم که این مسائل تاثیری روی من نگذارد. من یک قهرمان جهان هستم و همیشه خواهم بود. شما به عنوان یک ورزشکار هیچ گاه راضی نخواهید شد و همواره نیاز به انگیزه دارید. من می خواهم روزی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم و ترجیحا امیدوارم این تیم آرسنال باشد. من هنوز یک سال دیگر نیز با تیم قرارداد دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzq9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره فرانسوی رئال مادرید درگذشت