تاریخ انتشار: 1398/08/25 01:49
کد خبر: 80765

جشن بیادماندنی با سید آقای گل و کاپیتان محمد در اصفهان

سومین ویژه برنامه ماهیانه فوتبال به وقت اصفهان برگزار شد
جشن بیادماندنی با سید آقای گل و کاپیتان محمد در اصفهان

ویژه برنامه های" فوتبال به وقت اصفهان" که پیشتر به پخش و کارشناسی مسابقات فوتبال بر روی پرده فرهنگسراها اختصاص داشت، حالا با آیتم های جدید برای سومین بار متوالی به میان طرفدارانش آمد.

در کنار پخش مسابقات مختلف فوتبال که با آغاز رقابت های لیگ برتر همچنان پابرجاست، " جشن های ماهیانه "فوتبال به وقت اصفهان" با آیتم هایی جدید و جذاب به میان علاقه مندان خود آمد تا سومین میتینگ بزرگ و مشترک هواداران و اهالی دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن برگزار شده باشد.

 هواداران سپاهان و ذوب آهن ، مسعودتابش و  جواد محمدی مدیران عامل دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن، علیرضا نصر و مهدی مقدری رئیس و سخنگوی شورای شهر اصفهان، مدیران ارشد شهرداری از جمله محمدکیهانی شهردار منطقه ۸  و رضا خوان شهردار منطقه ۴ اصفهان ،هنرمندان و جمعی از ستارگان دیروز، امروز و فردای فوتبال اصفهان مهمانان این جشن بزرگ بودند.

 تجلیل از سید مهدی سید صالحی و محمد صلصالی دو ستاره سابق و بزرگ باشگاه های سپاهان و ذوب آهن ،اجرای موسیقی توسط آرمان عابدی ، مهدی شفیعی، حامد جمشیدیان خوانندگان سپاهان و ذوب آهن ،اجرای استندآپ کمدی توسط مهدی کرباسی و پخش کلیپ از جمله آیتم های این ویژه برنامه بود.

فوتبال به وقت اصفهان

 ازنکات جالب توجه این برنامه اجرای مشترک مرتضی رمضانی راد با حمید بابایی( گلر سابق سپاهان، ذوب آهن و استقلال) بود که به نوعی باعث  شد این ستاره سابق فوتبال اصفهان برای بار دوم به طور جدی وارد عرصه مجری گری شود. بابایی در حال حاضر مدیر مربی گلرهای آکادمی ذوب آهن است.

این ویژه برنامه به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با همکاری شهرداری منطقه۴ و شهرداری منطقه ۸ اصفهان در سالن همایش های باغ تجربه اصفهان برپا شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9m99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و قلعه نویی امیدوارند/ذوبی‌ها می‌توانند به سپاهان و پرسپولیس کمک کنند؟