تاریخ انتشار: 1401/06/12 18:25
مدیرعامل باشگاه فوتسال کراپ الوند خبر داد:
کد خبر: 16889

مربی خارجی با کراپ الوند به نتیجه نرسید/انتخاب سرمربی بین سه گزینه ایرانی

محسن نخباف می‌گوید به زودی سرمربی ایرانی این تیم از بین ۳ گزینه انتخاب خواهد شد.

مربی خارجی با کراپ الوند به نتیجه نرسید/انتخاب سرمربی بین سه گزینه ایرانی

محسن نخباف مدیرعامل باشگاه فوتسال کراپ الوند در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص مشخص شدن شرایط سرمربی این تیم گفت: ما در فرصتی که در این مدت داشتیم، با سه گزینه داخلی و یک گزینه خارجی مذاکره کردیم. به دلیل مذاکره ابتدایی با مدیربرنامه مربی خارجی و سپس با خود ایشان، انتخاب سرمربی کمی زمان برد و در پایان هم به این نتیجه رسیدیم که برای ادامه فصل سرمربی ایرانی انتخاب کنیم. ما از تعطیلی لیگ استفاده کردیم و نتیجه آن طی امروز یا فردا مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: من از کادر فنی قبلی باشگاه تشکر می‌کنم و تاکید می‌کنم که ما دنبال مربی کارنامه‌دار و با دانشی برای باشگاه کراپ هستیم زیرا تیم ما در کورس قهرمانی قرار دارد و پتانسیل بالایی برای روی سکو رفتن در این فصل دارد. طی برنامه‌ای که برای باشگاه داریم، دوست داریم که باشگاه ما به آن چه شایسته‌اش است برسد و موفقیت دو سال گذشته را افزایش دهیم و به جایگاه‌های بالاتر برسیم. کراپ این پتانسیل را دارد و با آن چه در دست ماست، این اهداف در دسترس خواهند بود.

نخباف در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و شرکت در این انتخابات اظهار کرد: من از ماجدی بابت زحماتی که کشیده تشکر می‌کنم. بالاخره تکلیف ریاست فدراسیون باید مشخص می‌شد و به آقای تاج بابت پیروزی در این انتخابات تبریک می‌گویم. امیدوارم تاج بتواند اتفاقات بزرگی را چه در فوتبال و چه در فوتسال رقم بزند و طبیعتا در این راه او را کمک خواهیم کرد. او تجربه خوبی در دوره قبلی داشته و می تواند با توجه به جایگاهش در کنفدراسیون فوتبال آسیا، به فوتسال کمک کند.

او در پایان عنوان کرد: انتظارات و توقعات در شهر الوند و استان قزوین بالا رفته و حمایت همه جانبه هواداران در بازی‌های خانگی ما گویای همه چیز است. ما هم موفقیت باشگاه کراپ را وظیفه خود می دانیم و در این راستا هر آن چه که از دست ما بر بیاید را انجام خواهیم داد. امیدوارم هواداران نیز پرشورتر از ما حمایت کنند و در پایان فصل موفقیت تیم را با هم جشن بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qa9wj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شمسایی: با تاج و همکارانش تفاوت دیدگاه دارم/ یک روز دیگر دوباره نوبت من خواهد شد