تاریخ انتشار: 1402/05/28 14:11
کد خبر: 917

سیمئونه: ژوائو از فهرست اتلتیکو خط خورد

دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
سیمئونه: ژوائو از فهرست اتلتیکو خط خورد

اتلتیکو اولین بازی خود در لالیگا را 3-1 برابر گرانادا پیروز شد تا شروعی قدرتمندانه داشته باشد. تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه فردا شب میهمان رئال بتیس در دیداری دشوار است. در روزهای اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی ژوائو قوت گرفته‌اند و به نوعی فضای اتلتیکو را نیز تحت تاثیر قرار داده است. او امروز با تصمیم ال‌چولو از فهرست تیم برای بازی فردا کنار گذاشته شد.

1907575

سیمئونه در نشست خبری خود و در مورد ژوائو گفت: «من همیشه می‌گویم بهترین کار این است که از خودش درمورد آینده سوال کنید. می‌بینم که با او مصاحبه نمی‌شود و احتمالا او فرصتی برای این کار به شما نداده است. او با ما تمرین می‌کند و در بازی‌های دوستانه شرکت نکرد، زیرا مدتی مصدوم بود و سپس به یک هفته تمرین نیاز داشت. ژوائو سپس هفته خوبی را پشت سر گذاشت و برای بازی با گرانادا دعوت شد. اکنون او کمی مصدوم است و به همین دلیل در برابر بتیس نخواهد بود. همین.»

لزوم جذب یک شماره پنج جدید: «کوکه را اگر کنار بگذاریم، همیشه گفته‌ام که باریوس گزینه خوبی است و اگر بازیکن A وجود نداشته باشد، او گزینه B خواهد بود. با این حال واضح است که اگر خودمان را تقویت کنیم، وضعیت بهتری خواهیم داشت.»

سیمئونه در مورد تقویم فشرده بازی‌ها و تاثیر آن روی مصدومیت‌ها گفت: «هر چیزی که در این مورد بگوییم، بی‌تاثیر است چون ما تصمیم نمی‌گیریم. مثلا مربیان معتقدند که تورهای تابستانی به وضعیت بدنی بازیکنان کمک نمی‌کند، اما حرف ما وزن ندارد. این در مورد بازیکنان فرق می‌کند و چون آنها هستند که بازی می‌کنند، می‌توانند شرایط را تغییر دهند.»

وضعیت اوبلاک: «شرایط خوبی دارد و برابر بتیس بازی خواهد کرد.»

خریدهای جدید: «انرژی خوبی به تیم تزریق کرده‌اند و به سرعت نیز خودشان را وفق داده‌اند. من که راضی هستم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qal92

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیمئونه: خوشحالم که منتقدان گریزمان ساکت شدند