تاریخ انتشار: 1402/02/02 22:07
فجرسپاسی شیراز 4 -1 دریای بابل
کد خبر: 7441

شاگردان رجب زاده هم چنان در جمع مدعیان صعود/ سه امتیاز شیرین تر از عسل

فجرسپاسی شیراز در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه 4بر1 برابر دریای بابل به پیروزی رسید.
شاگردان رجب زاده هم چنان در جمع مدعیان صعود/ سه امتیاز شیرین تر از عسل

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و دریای بابل در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از 90 دقیقه تلاش هر دو تیم با نتیجه 4بر1 به سود فجر سپاسی به پایان رسید.

فجرسپاسی که تا قبل از این بازی با یک بازی کم تر نسبت به دیگر تیم های مدعی وکسب 43 امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشت، خوب می‌دانست که این بازی برای آنها از چه اهمیتی برخوردار است و این در حالی بود که دریای بابل با 31 امتیاز، نه دغدغه سقوط داشت و نه امیدی برای صعود و همین می‌توانست برای شاگردان مهدی رجب زاده بهترین فرصت باشد تا نهایت بهره را ببرند و با کسب سه امتیاز خود را مهیای چهار هفته پایانی برای صعود نمایند.

در نیمه اول این بازی فجرسپاسی در دقیقه 10 توسط حسین مهربان به گل رسید و تا پایان نیمه اول هم از آن محافظت کرد تا با برتری 1بر0 شاگردان رجب زاده 45 دقیقه نخست به پایان برسد .

در نیمه دوم فجرسپاسی طوفانی بازی را آغاز کرد و در دقایق 46  49 توسط حسین مهربان و سعید زارع به گل رسید تا 3بر0 جلو بیفتاد و در ادامه در دقیقه 65 دریای بابل در دقیقه 65 توسط مهرداد حیدری یکی از گل ها را جبران کرد اما در دقیقه 83 باز هم فجرسپاسی بود که توسط سعید ایران خواه به گل چهارم رسید تا بازی با این نتیجه به پایان برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qb5a3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج سینوسی بلای جان رجب زاده و شاگردانش/ کار بزرگ چادرملو در هفته بیست و یکم
چادرملو اردکان 2-1 فجرسپاسی شیراز

تیم منتخب هفته پنجم لیگ یک معرفی شد+پوستر
با نظر کارشناسان فرتاک ورزشی؛