تاریخ انتشار: 1396/07/17 20:24
کد خبر: 179041

پاسخ کوبنده کی روش به منتقدین/بگذارید هرطور که دوست دارند فکر کنند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به شائبه تبانی تیمش با سوریه در هفته پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 واکنش نشان داد.
پاسخ کوبنده کی روش به منتقدین/بگذارید هرطور که دوست دارند فکر کنند!

 تیم ملی فوتبال ایران در هفته پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در حالی که صعودش به جام جهانی روسیه قطعی شده بود، به مصاف سوریه رفت. تیم ملی در دقایق پایانی آن بازی برتری 2 بر یک خود را از دست داد و به تساوی 2 بر 2 بسنده کرد تا سوریه راهی بازی پلی‌آف آسیایی شود. سوریه سپس در بازی رفت پلی‌آف آسیایی در لحظات پایانی بازی نتیجه را برابر استرلیا به تساوی یک بر یک رساند تا امیدهایش برای صعود به جام جهانی زنده بماند.

کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه ایران برابر روسیه در شهر کازان در واکنش به این پرسش که «در روسیه، خیلی‌ها بازی ایران برابر سوریه را دیدند، بازی که شما در دقایق پایانی برتری‌تان را خیلی بد از دست دادید. منتقدین می‌گویند که شما این تساوی را به سوریه هدیه دادید. نظرتان در این خصوص چیست؟»، گفت: اگر اینطور که می‌گویید باشد، برزیل هم در جام جهانی 2014 با قبول شکست 7 بر یک در خانه‌اش به آلمان هدیه داد یا بیایید و گلی که سوریه در دقایق پایانی بازی با استرالیا به ثمر رساند را ارزیابی کنید. آنها هم نتیجه تساوی را به سوریه هدیه دادند؟ بیاید و به تیم سوریه احترام بگذاریم. ما درآن بازی هر کاری که می‌توانستیم کردیم تا به برد برسیم، اما آنها هم برای خودشان و برای افتخار خودشان جنگیدند. به هر حال ما نمی‌توانیم ذهن منتقدان را کنترل کنیم، پس بگذارید هرطور که دوست دارند فکر کنند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qb5ma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکه های طلایی که در حساب کی روش پس انداز شده است