تاریخ انتشار: 1396/10/07 17:57
کد خبر: 167289

اگر استقلال نیاز به دروازه‌بان دارد حاضرم گلری کنم!

امید نورافکن در استقلال شبیه آچار فرانسه است.
اگر استقلال نیاز به دروازه‌بان دارد حاضرم گلری کنم!

 مربیان هر جا بخواهند، بازی می‌کند. او هافبک دفاعی بوده، هافبک جلوزن بوده، دفاع آخر بازی کرده و حالا هم در پست دفاع چپ توپ می‌زند. البته او وقتی به استقلال آمد، به عنوان مدافع چپ آمد ولی منصوریان پستش را تغییر داد. حالا وینفرد شفر هم او را به پست قبلی‌‌اش یعنی مدافع چپ بازگردانده تا رقیب سرسختی برای میلاد زکی‌پور باشد. وقتی از نورافکن می‌پرسیم مثل آچار فرانسه استقلال هستی، لبخندی می‌زند و جواب می‌دهد: «انگیزه دارم در هر پستی برای استقلال بازی کنم. مهم این است که کادر فنی از من رضایت داشته باشد و هواداران هم راضی باشند. وگرنه فرقی ندارد کجا بازی می‌کنم‌؛ حتی درون دروازه.»

 

می‌خواهیم فقط ببریم

استقلال در لیگ برتر راه افتاد و مهارنشدنی به نظر می‌رسد. بعضی از بازیکنان استقلال می‌گویند تیم شانس قهرمانی دارد ولی پرسپولیسی‌ها قهرمانی‌شان قطعی است و آبی‌ها به آنها نمی‌رسند. وقتی در این باره از امید می‌پرسیم مکثی می‌کند و جواب می‌دهد: «پیش‌بینی قهرمان؟ از الان؟ فعلاً که خیلی زود است. الان کسی نمی‌تواند بگوید کدام تیم قهرمان می‌شود. درست است ما اختلاف امتیازی با صدر داریم ولی به این مسئله فکر نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم بازی‌ها را ببریم. دوست داریم بهترین نتایج را به دست بیاوریم. باید تمرکزمان فقط روی این مسئله باشد.»

 

فشار کمتر شد

آبی‌ها موفق شدند یکی از همین بازی‌های خوب را جلوی صنعت نفت انجام دهند و با 4 گل این تیم را به خانه‌‌اش بفرستند. امید می‌گوید: «خدا را شکر هواداران از بازی ما راضی بودند. بازی پرگلی شد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. فراموش نکنید رقیب ما صنعت نفت بود، از تیم‌های خوب لیگ. با این برد، فشار روی تیم کم شد.»

 

روحیه بالایی داریم

استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد‌؛ از تراکتور بگیرید تا شهرآورد و بازی‌های خارج از خانه که هر کدام می‌تواند مشکل‌ساز باشد. نورافکن معتقد است آبی‌ها نباید به نام رقبا توجه کنند: «دقیقاً. فقط باید هدف‌مان پیروزی باشد. دوست داریم در هر مسابقه برای برد به زمین برویم و دست پر بیرون بیاییم. خدا را شکر تیم روحیه بالایی دارد و همه چیز برای رقم زدن یک نیم‌فصل دوم عالی، مهیاست. می‌خواهیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.»

 

حرف داریم

مصاحبه امید با حرف‌های امیدوار‌کننده برای هواداران تمام می‌شود: «استقلال راه افتاد و ما تازه اول راه هستیم. هم می‌خواهیم در حذفی موفق باشیم و هم لیگ. شفر هم کارش را بلد است. از مربیان قبلی هم باید تشکر کنیم که برای تیم کار کردند. فقط دوست نداریم شرمنده هواداران باشیم. ان‌شا‌ءا... روزهای خیلی خوب از راه می‌رسد. آینده هم به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست. نمی‌شود درباره هیچ چیز از الان با قاطعیت حرف زد. استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ان‌شا‌ءا... با حمایت هواداران موفق باشیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbdop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نورافکن بدون اجازه منصوریان پستش را تغییر داد؟!