تاریخ انتشار: 1396/09/15 20:40
کد خبر: 170565

با گلزنی ستاره استقلال کابوس آبی پوشان به پایان رسید

استقلال در آخرین بازی نیم‌فصل، توانست لقب بدترین را برای اولین بار از خود دور کند و از انتهای جدول گلزنان لیگ برتر جدا شود.
با گلزنی ستاره استقلال کابوس آبی پوشان به پایان رسید

جپاروف با ضربه ایستگاهی زیبایی که وارد دروازه صدقیانی، دروازه‌بان جوان سپاهان کرد بالاخره به رکورد بدترین بودن استقلال پایان داد. استقلال تا پیش از این بازی با ۸ گل زده بدترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت. این آمار منفی مختص یک هفته و دو هفته نبود و آبی‌های تهران از ابتدای این فصل در تمام ۱۴ هفته آن را با خود همراه داشتند. استقلالی‌ها در تمام ۱۴ هفته‌ای که از لیگ گذشته بود بدترین خط حمله لیگ بودند تا این که با گل جپاروف یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول این عنوان را به نفت تهران  و  سیاه‌جامگان واگذار کرد. دو تیمی که لیگ را با ۹ گل زده به نیم‌فصل رساندند. استقلال البته در این ۱۴ هفته، ۴ هفته بدترین خط حمله را با یک تیم دیگر شریک بودند.

جابر انصاری و سرور چپاروف با ۲ گل بهترین گلزن‌های استقلال  هستند. در این بازی علی قربانی هم اولین گلش را به ثمر رساند تا سجادشهباززاده و بیت‌سعید تنها مهاجمان استقلال باشند که در این فصل گلی نزده‌اند. مهدی قائدی هم که از او به عنوان پدیده آبی‌ها نام می‌برند همچنان نتوانسته عملکرد مثبتی را به نام خود ثبت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbqd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال