تاریخ انتشار: 1396/07/16 20:46
کد خبر: 179189

مشت محکم استقلال و پرسپولیس علیه شرکت بلیت فروشی!

بیانیه باشگاه های استقلال و پرسپولیس علیه برهان مبین محکم‌ترین مشتی بود که به پیکره این شرکت بلیت فروشی پرحاشیه فرود آمد.
مشت محکم استقلال و پرسپولیس علیه شرکت بلیت فروشی!

 بیانیه باشگاه های استقلال و پرسپولیس علیه برهان مبین محکم‌ترین مشتی بود که به پیکره این شرکت بلیت فروشی پرحاشیه فرود آمد. راه حل‌های آنها در مورد کم کردن سهم شرکت از فروش بلیط و دادن امتیازات به سرخابی‌ها هم جواب نداد و مدیران دو باشگاه در یک اتحاد کم‌سابقه توانستند با درخواست از هوادارانشان در چند هفته حضور این شرکت در بلیط‌فروشی‌ها را کم‌رنگ کنند.

به گزارش وب‌سایت نود، ضربات متوالی استقلال و پرسپولیس به درآمدزایی شرکت برهان مبین  کار را به جایی رساند که مسئولان این شرکت به فکر راه چاره‌ای برای فرار از بحران هستند. این راه چاره حالا از زبان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود. راه‌ چاره ای به نام تهدید. تاج امروز در مصاحبه‌ای تهدید کرد که اگر قرارداد برهان مبین فسخ شود و این شرکت، شکایت کند خسارت وارده را باید سرخابی‌ها پرداخت کنند.

با توجه به قرارداد ترکمانچایی که برهان‌مبین با فدراسیون فوتبال بسته این رقم خسارت آنقدر بالا هست که بتواند سرخابی ها را ترسانده و باعث عقب‌نشینی آنها بشود. این قرارداد یازده ساله است و تا سال ۱۴۰۵ پابرجاست و سود آن چندین میلیارد خواهد بود که پرداخت آن با توجه به شرایط بحرانی فعلی استقلال و پرسپولیس تقریبا غیرممکن است.

آنطور که مشخص است این پیشنهاد با مخالفت سرخابی‌ها مواجه شده است اما باید دید این مخالفت تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد و راهکار برای مقابله با این تهدید چه خواهد بود؟ عقب‌نشینی و تحمل شرایط تا ۹ سال دیگر، یا ادامه به مبارزه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbvd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر محرویت بیخ گوش تیم های استقلال و پرسپولیس