تاریخ انتشار: 1396/12/07 13:08
کد خبر: 158365

تحلیل| رقابت تیام و قربانی برای دربی؛ دقیق‌تر یا جنگنده‌تر؟

تیام به فاصله سه هفته بعد از دبل قربانی برابر پارس جم در اهواز برای استقلال دبل کرد تا خط و نشانی جدی برای حضور در ترکیب اصلی بکشد. حالا در آستانه دربی پایتخت باید دید کدام یک از مهاجمانی که بردهای ۴ گله استقلال در هفته‌های اخیر را ساخته‌اند بین ۱۱ بازیکن اصلی شفر قرار خواهند گرفت.
تحلیل| رقابت تیام و قربانی برای دربی؛ دقیق‌تر یا جنگنده‌تر؟

 مامه تیام در اولین حضور فیکس خود با پیراهن استقلال در لیگ برتر موفق شد برابر فولاد خوزستان دبل کند. از دبل رقیب او در خط حمله آبی‌پوشان هم مدت زیادی نمی‌گذرد. علی قربانی در هفته بیست و یکم موفق شده بود در آزادی و برابر پارس جم دو بار گل بزند. مقایسه‌ای بین دبل‌های دو مهاجم اصلی تیم شفر نشان خواهد داد که کدامیک تاثیر بیشتری روی بردهای پرگل استقلال و عدد ۴ داشته‌اند.

مامه تیام در بازی این هفته جدا از دو گلی که به ثمر رساند پاس گل دوم استقلال را هم به نام خودش ثبت کرد. او هم به مانند قربانی در روزی که با دبل‌اش استقلال به یک برد شیرین رسید بهترین بازیکن زمین شد. قربانی هم بعد از فشارهای طولانی سه هفته قبل برابر پارس جم دبل کرده بود. بر اساس آمار متریکا برتری قربانی به تیام تعداد شوت‌هایش و دقت آن بود. قربانی برابر پارس جم ۴ بار شانس‌اش برای گلزنی را امتحان کرد که ۳ شوت در چارچوب قرار داشت. تیام اما برابر فولاد ۳ شوت زد و ۲ شوت در چارچوب او به گل تبدیل شد. دو مهاجم تنومند استقلال در روزهای آتی باید برای حضور در ترکیب اصلی برابر پرسپولیس بجنگند. ساختن ۴ در بازی با پرسپولیس، البته که به سادگی دیدار با پارس جم و فولاد نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgo5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عادت خوب تیام همان چیزی که استقلال کم داشت!