تاریخ انتشار: 1395/09/09 12:07
کد خبر: 246241

کورتوا دوست ندارد با چلسی تمدید کند

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند دروازه‌بان بلژیکی چلسی به خاطر حضور در رئال مادرید دوست ندارد با چلسی تمدید کند.
کورتوا دوست ندارد با چلسی تمدید کند

به گزارش فرتاک ورزشی، تیبو کورتوا چند سال در اتلتیکومادرید بازی کرد و سه سالی می‌شود که به چلسی برگشته است. این دروازه‌بان بلژیکی در سال 2014 با اتلتیکومادرید قهرمان لالیگا شد. او همچنین همراه چلسی نیز قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه را نیز تجربه کرده است. این فصل هم خبرهایی درباره پیوستن او به رئال مادرید به گوش رسیده بود.  در حالی که همچنان صحبت از حضور دخیا در رئال مطرح می‌شود، حال به نظر می‌رسد کورتوا نیز که پیشتر نیز نامش حول رئال شنیده می‌شد، دوباره به حضور در این باشگاه نزدیک شده است.

چلسی صدرنشین لیگ برتر به تیبو کورتوا دروازه بان این تیم و دیگو کاستا پیشنهاد تمدید قرارداد را داده است ولی کورتوا این پیشنهاد را رد کرده و اعلام کرده قصد دارد اواخر فصل به این پیشنهاد فکر کند. این دروازه بان پیشنهاد جدی از رئال مادرید دارد و دوست دارد در پایان فصل تصمیم بگیرد به رئال برود یا در لندن بماند.

کورتوا در سال 2011 از خنک بلژیک به چلسی پیوست و بلافاصله به اتلتیکومادرید قرض داده شد و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرد. او در جام جهانی و یورو 2008 دروازه‌بان بلژیک بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjkba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید بهترین تیم 5 لیگ معتبر اروپا