تاریخ انتشار: 1395/09/25 12:24
کد خبر: 242889

عکس های منشوری سایر ورزشکارها، فوتبالیست ها را روسفید کرد

آنهایی که محسن فروزان را احضار کردند و گفتند چون همسرت مدل لباس عروس است، با او در اینستاگرام عکس نگذار، الان که ستاره های والیبال و بسکتبال بدترین مدل عکس ها را از مهمانی های خود می گذارند، کجا هستند؟
عکس های منشوری سایر ورزشکارها، فوتبالیست ها را روسفید کرد

بدون هیچ تردیدی در ماجرای سید مهدی رحمتی حق با کمیته اخلاق بود که دروازه بان استقلال را احضار کرد و اگر رحمتی به موقع به این کمیته می رفت هیچ حاشیه ای هم درست نمی شد اما پرسش اینجاست که آیا فقط ستاره های فوتبال باید زیر ذره بین باشند؟

 

در حالی که محسن فروزان تنها به این دلیل که همسرش مدل لباس عروس است، احضار می شود و به او می گویند با همسرت در اینستاگرام عکس نگذار، این روزهای فضای مجازی پر شده از عکس های منشوری ستاره های والیبال و بسکتبال. عکس هایی که آنها از مهمانی های خود می گذارند و پوشش برخی بانوان حاضر در عکس هایی که عمدتا در تهران خودمان گرفته شده از پوشش آن خانم بدحجاب در ایراوان ارمنستان بدتر است.

 

آیا کسی نباید به این ستاره ها بگوید رعایت کنند؟ آنها هم اندازه فوتبالیست ها پول می گیرند و حالا به برکت فضای مجازی اندازه فوتبالیست ها هم مشهور هستند ولی قواعد شهرت را رعایت نمی کنند و آزادانه عکس هایی را به اشتراک می گذارند که اصلا در یک رسانه قابل انتشار نیست.

 

چرا کسی به آنها نمی گوید رعایت کنید؟ لطفا نفرمایید وارد حریم خصوصی افراد نشوید چون این دوستان عکس های خصوصی شان را عمومی کرده اند و اگر هدف شان منتشر نشدن عکس خصوصی در فضای عمومی بود، حداقل صفحات شخصی خود در اینستاگرام را خصوصی می کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjnrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازی های نساجی مازندران از شبکه ورزش پخش خواهد شد!