تاریخ انتشار: 1396/04/27 12:04
کد خبر: 195189

دربی دوستانه آلمان لغو شد، پول مردم چه می‌شود؟

تکلیف استقبال خوب اعضای سامانه حامی مالی سرخابی‌ها از دربی آلمان و پرداخت پول توسط آنها با وجود لغو این دیدار مشخص نیست.
دربی دوستانه آلمان لغو شد، پول مردم چه می‌شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی،حدود یک ماه است که بحث برگزاری دربی تدارکاتی پیش از شروع فصل هفدهم به میزبانی بیله‌فلد آلمان مطرح است و هر روز اخبار جدیدی در این زمینه منتشر می‌شود که باعث سردرگمی و بی‌اعتمادی هواداران و مخاطبان دو تیم شده است.

در طول چند روز اخیر بارها دربی لغو و مجدداً خبر برگزاری آن منتشر شده است ولی با توجه به اتفاقات اخیر و موضع دو باشگاه سرخابی پایتخت به نظر می‌رسد باید قید برگزار شدن آن را زد و بعید است این پروژه عملی شود.

این دربی که از ابتدا طبق برنامه‌ریزی سامانه پیامکی که حامی مالی مشترک دو باشگاه سرخابی است، برنامه‌ریزی شده بود، با فشار و همین مجموعه پس از چندبار لغو و تغییر برنامه همچنان اصرار به برگزاری آن وجود دارد.

این بازی تدارکاتی که با هدف و وعده درآمد میلیاردی سرخابی‌ها تدارک دیده شد با وجود هزینه زیادی هم که برای هماهنگی برنامه‌ریزی آن در آلمان انجام شده است با لغوش می‌تواند علاوه بر نداشتن درآمد برای استقلال و پرسپولیس، آنها را مجبور به پرداخت خسارت کند. کما اینکه در نامه روز گذشته مسئول سامانه به مدیرعامل استقلال این باشگاه تلویحاً به پرداخت غرامت مکلف شد.

نکته حائز اهمیت در این میان هزینه‌ای است که بازی برگزار نشده روی دست هواداران دو تیم و اعضای این سامانه گذاشته است و مشخص نیست این هزینه چطور به آنها مسترد می‌شود.

سامانه 3090 برنامه‌های زیادی از همان ابتدای برنامه‌ریزی دربی داشت که چیدن ترکیب به دلخواه هواداران و حتی دست داشتن آنها در ارنج تیم و تعویض‌ها در ازای پرداخت پول هم جزئی از این هزینه‌ها بوده است که مشخص نیست با لغو دربی تکلیف مبالغ پرداخت شده چه می‌شود.

 

5 تا 20 هزار تومان بده، سرمربی تیمت شو

سامانه حامی سرخابی‌ها که مجری برگزاری دیدار دو تیم در آلمان بوده است در سایت خود امکان چیدمان اصلی تیم را در اختیار هواداران و به نظر سنجی گذاشته است و 11 بازیکنی که به تفکیک پست بیشترین امتیاز و رای را بیاورند، قرار بود در دربی حاضر شوند.

شرکت در این نظر سنجی برای هر هوادار بسته به امتیاز حضور آن بین 5 تا 20 هزار تومان هزینه داشته است که امتیاز ضریب 1 تا 4 را به ترتیب در گزینه‌های خود خواهد داشت.

به این شکل که پرداخت هر 5 هزار تومان یک امتیاز برای رای او حساب می‌شود و اگر 20 هزار تومان پرداخت شود رای او با ضریب 4 در این نظرسنجی شرکت داده می‌شود.

علاوه بر این طبق اعلام این سامانه برای هر تعویض در خلال بازی هم از هر هوادار 2 هزار تومان دریافت می‌شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qldm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین حاشیه دربی؛ ستاره لوگوی پرسپولیس