تاریخ انتشار: 1396/04/19 06:30
کد خبر: 197265

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و نگرانی برانکو

علیرضا بیرانوند در هفته‌های پایانی فصل گذشته چندان مورد اعتماد نشان نداد و ضعف‌های او باعث ایجاد نگرانی‌هایی برای برانکو شده بود.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس و نگرانی برانکو

سرمربی پرسپولیس برای فصل پیش رو هم به بیرانوند اعتماد کرده و اگرچه چندی قبل به جدایی او و حضورش در اروپا رضایت داده بود، اما حالا باز هم او را به عنوان دروازبان اول سرخ‌ها می‌شناسد. اما نگرانی‌های برانکو گویا همچنان وجود خواهد داشت. بیرانوند در دو بازی تدارکاتی ابتدایی پرسپولیس همچنان نشانی از اعتماد به نفس ابتدای لیگ شانزدهم در خود ندارد. در دیدار برابر امیدهای پرسپولیس بیرانوند 45 دقیقه ابتدایی را درون دروازه قرار گرفت. نیمه‌ای که همراه با دو حمله و دو شوت از طرف امیدها بود؛ و دو گل برای‌شان به همراه داشت. اتفاقی که باعث شد برانکو برای انتخاب زودهنگام او به عنوان دروازبان اول تردید کند.

در اولین دیدار اردوی اوکراین برابر کولوس هم بیرانوند نیمه اول را درون چارچوب پرسپولیس ایستاد. در این 45 دقیقه هم حریف فقط یک بار موفق به ایجاد خطر روی دروازه پرسپولیس شد؛ که با گذر از بیرانوند تا آستانه باز کردن دروازه هم پیش رفت اما جلال حسینی از رد شدن توپ از خط جلوگیری کرد و اجازه نداد گلی برای کولوس ثبت شود. برانکو برای جایگزینی بیرانوند، رادوشوویچ را در اختیار دارد و اگر روند فعلی دروازبان شماره یک سرخپوشان تغییری نکند، ممکن است جایگاه او در این تیم تغییر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlxgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط آتشین سرخ در ۹۶/علت گرفتن چند بازیکن در یک سطح در یک پست توسط برانکو لو رفت