تاریخ انتشار: 1396/05/19 11:10
کد خبر: 189941

ورژن لیگ برتری پارس جنوبی تا چه اندازه به نسخه لیگ یکی آن شباهت دارد؟

اگرچه در نقل و انتقالات بازیکنان سرشناسی مثل محسن فروزان و آلویس نانگ جذب پارس جنوبی شده‌اند اما چهره این تیم نسبت به اولین مصافش با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان تغییر زیادی نکرده است.
ورژن لیگ برتری پارس جنوبی تا چه اندازه به نسخه لیگ یکی آن شباهت دارد؟

 حدود ۹ ماه و یک هفته پس از آنکه پارس جنوبی از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اولین رویارویی با سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان تجربه کرد نماینده جم از هفته سوم لیگ برتر میهمان تیم اصفهانی خواهد بود.

 

اما ورژن لیگ برتری پارس جنوبی تا چه اندازه به نسخه لیگ یکی آن شباهت دارد؟ از بین ۱۴ نفری که چهاردهم آبان‌ماه ۹۵ به عنوان بازیکن اصلی یا ذخیره مقابل سپاهان بازی کردند ۸ نفر آنها هنوز در این تیم حضور دارند که عبارتند از مجتبی لطفی، امید سینگ، حسین پورامینی، میثم تیموری، فرشاد محمدی، علی دشتی، سپهر روزی‌طلب و سعید محمدفر.

 

جالب آنکه چهره سپاهان در این فاصله به مراتب بیش از حریف سابقاً لیگ یکی‌اش دستخوش تغییر شده است به گونه‌ای که از بین ۱۴ بازیکن این تیم در آن مسابقه تنها مهدی امینی، محمود قائدرحمتی، رسول نویدکیا، حسین فاضلی، رضا میرزایی و حامد بحیرایی همچنان در عضویت تیم اصفهانی هستند که تازه از این جمع ۶ نفره ۲ نفر اول به خاطر مصدومیت فعلاً در کنار طلایی‌پوشان حضور ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnjy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شباهت پرسپولیس با تیم تازه وارد لیگ برتر
چیزی که باعث فروپاشی سرخ ها میشود